Nu-mi mai dictaţi subiecte, că vă banez!

Când eşti la petrecere în cârciuma de  la colţu’ blocului, unde cântă manele Vasilică Minune, clonă locală a lui Adi Minune, e perfect ok să-i lipeşti suta de lei de frunte şi să zici: „Bă, Vasilică, cântă şi ‘De-ai fi tu salcie la mal'”. 

Dar când omul care scrie nu-ţi datorează nimic, e uşor cretin să vii cu: „Ar trebui să scrii despre”, „N-ar trebui să scrii despre”, „Tu scrii despre…, şi în timpul ăsta 30 de urlăţeni mor de comă alcoolică” şi aşa mai departe. 

E blogul meu. Eu pot alege să scriu zilnic pe el „pula pula pula pula pula pula” şi tu n-ai ce să comentezi, că e o chestie gratuită. Sau… pun în sidebar un cont bancar pentru donaţii. Vine donaţia, şi după aia poţi cere „Scrie un text despre…” Pun pariu că, de cum vă atinge omul unde vă ustură mai tare, şi anume portofelul, cârâiala o să înceteze brusc şi o să apreciaţi ce vi se oferă gratuit. 

 

Până atunci, o densă şi rămuroasă muie se duce la cetăţeanul care, pentru că nu i s-a  satisfăcut comanda pe blog, a trecut direct la lătrat. Cu întrebare de baraj: Când pula calului o să înţelegeţi că de la mine nu obţineţi cu lătratul decât şi mai multă pulă-n gât? Că ecuaţia e simplă: Ai dat în lătrat –  eu am încetat să te consider om. Cauză – efect. 

 

Deci, muie maximă cetăţeanului cu acest comment: 

teo
teos.22@yahoo.com
86.104.145.217
Înscris în 2013/06/07 la 12:06 pm | In reply to Lorena Lupu.

Tu faci ce vrei cu blogul tau dar sugestia de mai sus (facuta probabil cu buna intentie) poate ca nu este (total) nepotrivita avand in vedere interesul tau (literar) ref LGBT. Desigur, poti sa continui sa injuri diverse persoane si sa comentezi filme ce par sa-ti provoaca voma. Insa poate trupa aceea de Veverite (*ori ce-or mai fi) ar aprecia si o sustinere reala a cauzei LGBT … online, ca nu-ti cere nimeni bani sau sa-ti dai foc in fata parlamentului! Nu poti nega importanta temei, oricum! Ca nu te intereseaza, asta e altceva!

Lorena Lupu
lorenalupu.wordpress.com x

Înscris în 2013/06/08 la 9:12 am | In reply to teo.

băi, pretenaş,

băi, tristule,

tu eşti unul dintre cetăţenii ăia retardaţi care-şi fut nevasta doar între 10 şi 12 seara, sunt buni doar de sărbători, şi susţin cauza gay doar între datele de X şi Y ca să fie în rând cu lumea.

Pe mine nu mă interesează să fiu în rând cu lumea. Nu mă înveţi tu pe mine să susţin cauza gay, că e ca şi cum l-ai învăţa pe tac-tu să facă copii. Dar nu vreau s-o fac la data la care ziceţi voi, pentru că o fac oricând altcândva. Iar dacă zici că citeşti blogul ăsta şi tot tu mă înveţi pe mine să susţin cauza gay, eşti prea prost să-l citeşti şi-ţi recomand hieroglifele pe care le formează flocii de pe pizda mă-tii.

16 gânduri despre „Nu-mi mai dictaţi subiecte, că vă banez!

  1. stupida esti ma fatuca.
    ca orice om care-ţi spune că eşti un gunoi prost, da? şi „fătucă” să-i zici mă-tii, gunoiule. eu sunt DOMNIŞOARA LORENA LUPU. Aceea care nu-ţi datorează ţie nimic, cretinăciune.

    as vrea sa cred ca esti o anomalie a naturii, dar, din pacate, cel putin in romania, asta-i normalitatea.
    clar. orice om care-ţi spune că nu latri la el după cum te taie golul ăla sinistru pe care-l ai în loc de creier e „anomalie”. altfel n-ai fi un gunoi atât de sinistru de prost.

    nu stiu cum am nimerit pe blogul asta unde-o femela, nascuta parca din imperecherea lui vadim cu mircea badea, isi varsa pe unde apuca zoaiele, dar e clar ca-i ultima data. femelă e mă-ta, animală. confunzi ţărăneala generalizată a lui badea şi a lui vadim cu intoleranţa mea la ţopârlănie. aşa cum confunzi nasul cu curul şi respiri pe anus. că altfel n-ai fi un gunoi atât de sinistru de prost. şi-ţi garantez eu că e ultima dată, gunoi prost.

    apropo, daca inca nici unul dintre „prostii” pe care-i injuri zilnic, doar pentru ca au facut greseala sa-ti spuna doua cuvinte, nu ti-au cirpit doua pereche de palme sa-ti zboare mucii cu care tot dai prin fasole, asta insemna un singur lucru : iti sint net superiori. nu, amice, în cazul celor pe care-i înjur e fără ghilimele. crede-mă, eşti prost autentic, întocmai ca ei. şi întocmai ca ei, ai o problemă în a recunoaşte asta. de aceea visezi la o pereche de palme. dacă ai avea şi alte argumente, n-ai fi un gunoi atât de sinistru de prost.

    • Cu ce argumente solide ai raspuns. Practic iti spui doar parerea, care nu inseamna prea mult. Imi este sila de oameni ca tine – care cred ca toata lumea trebuie sa se alinieze la propriile pareri, actiuni si siteme de valori. Nu insemni nimic. Valorile si parerile tale sunt cel mult mediocre. Singurul motiv pt care iti raspund este ca Lorena mi-a dat ocazia si tu ai „cerut-o” cu inca un comentariu.

      • evident. cretinăciunea înnăscută l-a făcut pe prostul sinistru să rateze ideile: că nu vine el să-mi spună mie între ce date să susţin cauza gay. mai ales că am făcut pentru cauza gay de-a lungul istoriei de o mie de ori mai mult decât el, un căcat anonim, şi tot neamul lui.

        • te isterizezi absolut inutil. demonstrezi in fiecare zi care-i filiera, de la cine te revendici. tocmai i-am numit: vadim, mircea badea, gigi becali (pot sa jur ca faci parte dintre nefericitii care-i pling de mila). mai mult, i-ai depasit in ceea ce priveste grobianismul, prostul gust, nesimtirea agresiva, prostia, mirlania si tupeul. doar un prost sadeac este atit de obsedat sa demonstreze ca nu-i prost. si, evident, cea mai accesibila metoda pe care acesta o „gindeste” (am pus in paranteza gindeste, pentru ca acest proces este, in cazul lui, o forma rudimentara de instinct) este sa-i acuze pe toti de prostie. probabil ca ai fost abuzata in copilarie, de aia suferi de complexele astea de persecutie. stiuatie in care nu ar fi rau sa consulti un medic. unul bun.
          ai impresia ca esti importanta, clamezi in fiecare zi superioritatea, ce dovada de prostie mai mare vrei? o fiinta inteligenta stie ca-i atit de mica incit atunci cind crapa este nevoie sa-i umple urna cu pietricele colorate. toapele ca tine au impresia ca-s centrul universului,l ca lumea se invirte in jurul unui cur plin de celulita. da tu n-ai de unde sa stii asta, vadimo. si nici nu exista vreo sansa sa afli vreodata.

  2. si apropo, o sa-ti scriu atita timp cit am chef sa ma distrez.
    norocul tau ca ma plictisesc repede de isterici agresivi. sint lipsiti de originalitate si fara imaginatie. se vede asta si-n cartulia pe care-ai scris-o.
    dar is buni sa te distrezi pe seama lor la cafea.

    scuza-ma ca ti-am zis femela in primul comentariu. nu a fost frumos. dar nu exista alt termen care sa ti se potriveasca mai bine. femela. dar nu fi trista, poti spune ca-l asociezi femelismului. n-ai auzit de el, hein? e un curent, in arta, care defineste exact femelele care scriu.
    duminica placuta.

    • băi, labă tristă, citesc siderată acest lătrat interminabil al tău şi nu găsesc nimic care să denote măcar o urmă de creier sau de raportare la realitate. un nimeni de pe net, care spumegă ofticat, delirează random şi se minte singur că se distrează. nici măcar nu am ce să-ţi răspund decât „ia-ţi pastilele”.

      ghinion, nu ajunge să-mi spui tu că sunt lipsită de imaginaţie, ca realmente să mă transform în aşa ceva. se aplică şi la restul delirurilor tale retardate. nu am de ce să-ţidemonstrez ţie, un gunoi cretin de pe net, nimic. nu discutăm de pe aceleaşi poziţii. tu eşti un zero. eu am demonstrat ce trebuie cui are creier să priceapă. nu te numeri printre oamenii de care să-mi pese.

      ceea ce nu înţeleg e de ce te lăudai prima oară că te cari în morţii mă-tii, ca după aia să revii să mai sugi nişte pulă.

  3. raspunsul este simplu, femela redundanta, ti-am scris, negru pe alb, in comentariul anterior, trebuie doar sa inveti sa citesti, evident ca nu am mizat pe capacitatea ta de perceptie a unui enunt simplu.
    altfel esti un emitent mecanic de clisee specifice subculturii de mahala, reprezentata nonsalant de oana zavoranu sau tonciu. faptul ca tu inca nu ai reusit sa produci ceva personal in domeniul asta, nu insemna decit un lucru: esti o copie uscata a susnumitelor. dar ai potential.

    nu trebuie sa te transformi in nimic, femelisto. esti deja un surogat lipsit de talent si imaginatie al scriitorilor de clasa inferioara. ca ai descoperit tu, dupa mari traume cognitive, ca rahatul se vinde bine in romania, nu te transforma intr-o personalitate. o pitipoanca de doi lei, in schimb, ai devenit. admitid, fireste, ca ai fost, vreodata, altceva.

    p.s apropo, l-ai banat pe bietu teo?
    cit de prost sa fii, cu acces la identitatea vizitatorilor si sa nu stii cu cine vorbesti, pe cine sa banezi 🙂

    • Dupe cum se vede treaba ai oarece probleme cu printipiul hidrodinamic.
      Poate intelegi ceva din discutia asta
      – Printipiul hidrodinamic?! Da ce e ba asta?
      – No, stai sa-ti explic:
      – Oi fost la Muras?
      – Fost.
      – Si o fost Murasul rece?
      – O fost.
      – Si ti-o venit sa te besi?
      – Mi-o venit!
      – Si ti-o intrat Murasu-n cor?
      – Nu ma!
      – No pai vezi, asta-i printipiul hidrodinamic.

      • bun. deci ne-am lămurit cu toţii cât de retardat e personajul şi că şi-a luat muia pe deplin merit. Grav e că nici el nu se prinde că ultimul lui lătrat e autocaracterizare. Hai, ban. Latră-ţi elucubraţiile în spam până oboseşti.

  4. Sa stii ca ar fi o idee pentru toti cei care iti cer sa scrii despre xyz: stabileste-ti un tarif (la pretul pietei/comparabil cu cat ai primi pentru un articol in revista) si propune-le 🙂

    • Poanta ştii care e? Că lătrăul retardat ar fi putut zice: OK, donez atât. Ţin neapărat să scrii textul ăla. (Dacă tot insista să existe un astfel de text, că în fond, ăsta era scopul lui oficial, nu să-şi verse lăturile, nu?)

        • Mă gândesc să fac un „Vrei un articol pe tema care te arde? Donează aici.” Şi atunci toată lumea care va dori un text va putea avea ce vrea, iar eu aş înţelege de ce se răţoiesc răţoii la mine.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

