Azi lătra un prost la mine

Cu inepţiile clasice de bovină nedezvoltată intelectual: „Eşti urâtă, proastă, hau-hau, mama suge pula.” Şi printre scheunături, a prestat şi una apropiată vag de adevăr. Şi nu, nu era „mama suge pula”. Că dacă mă-sa sugea pula, nu-l făcea. Esofagul nu e o zonă fertilă.

Revelaţia prostului – de fapt, un truism la mintea găinii – a fost „tu nu vrei prieteni, vrei fani.”

Evident că nu mă interesează să fiu prietenă cu toţi cretinii internetului. În fond, niciunul nu m-aţi adăugat de prietenă pentru că ne ştim de la colţul străzii şi-am bătut mingea împreună, ci pentru că scriu foarte simpatic. Iar asta e o artă. Aşadar, da, voi aţi ales să vă învârtiţi prin preajma mea pentru că arta mea vă stârneşte într-un fel sau altul. Pe când voi nu-mi aduceţi absolut nimic care să mă intereseze la modul în care pe voi vă interesează ce scriu eu. Nu e o împlinire sufletească să discut discuţii plicticoase pe Facebook şi să analizăm steril de ce are ursul coadă. Prieteni am exact câţi îmi trebuie. Nu-mi trebuie şi un gogu pielea-pulii burtos, libidinos, agramat şi urât, de 50 de ani.

Deci, nu-ţi imagina că, dacă îmi citeşti textele, suntem prieteni. Nu, eşti doar un cititor, iar eu nu ţi-s ţie nimic. Deci, poartă-te ca un om care primeşte ceva de care e interesat, dar care nu oferă nimic de care să fiu eu interesată. Adică, cel puţin cu un oarecare respect.

8 gânduri despre „Azi lătra un prost la mine

      • io vaz ca tu comentezi si te bagi in seama ca prostu. daca zicea lorena ceva, faceam o precizare sau imi ceream scuze.
        cat despre „toate bloagele”…ti se pare de foame…

  1. Stai puțin… tu chiar nu ești urâtă!
    Crezi că bântuiam eu p-aici d-o vreme!
    Să ieșim la o cafea, vin cu avionul de nouă!

  2. Corect. Si poate, ” sa analizam steril de ce N-ARE ursul coada „. Ca el saracu’ are, (ca noi toti), da’ de fapt n-are…
    Ma rog, asta-i deformare profesionala, nu luati in seama…

  3. Are un oarecare sens ce spui tu aici. Doar ca ai avea 100% dreptate daca n-ai mai da apa la moara la toi astia de-i descrii tu mai sus pentru ca apoi tot tu sa ii pui la punct. De multe ori iti cauti si tu scandalul inentionat, pielea mea. E usor sa bagi bățul prin gard și apoi sa zici „marș. potaie”. O fi si asta o tehnica de marketing.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

