Iubire adevărată şi cancer mamar

Am râs azi de o conversaţie în metrou.

EL (hipster ochelarist cu pantaloni portocalii): Să ştii că nu-mi place când suntem supăraţi unul pe celălalt.
EA (ţoapă figurantă, îl măsoară dispreţuitor): Dar nu suntem supăraţi unul pe celălalt.
EL (uşor isteric într-un mod feminin): Ba suntem.
EA (şi mai dispreţuitoare): Eu nu sunt.
EL (şi mai isteric): Atunci de ce vorbeşti aşa cu mine?
EA (regina dispreţului): Că asta meriţi!
EL (regina tonului contratenor): Vezi! Vezi că suntem supăraţi unul pe celălalt!?

Şi mi-am amintit de bancul cu „Ioane, poate trece cineva şi ne fute şi pe noi”. Aici în varianta „Ioane, poate trece cineva şi ne fute şi nouă o palmă!”

Despre cancer mamar bărbătesc, aici.

6 gânduri despre „Iubire adevărată şi cancer mamar

  1. Este aiurea sa amesteci o discutie intre doi giboni cu o treaba asa de serioasa. Chiar ca tre sa va futa cineva o palma. Si familia mea a dat tributul de viata acestui cancer nenorocit. Daca poti sa iti imaginezi ce putere are ca te cureti in trei luni. Nu stiu cum se face dar gibonii sunt rezistenti si nu mor din asta. Dovada sunt gibonii din familia mea care au acum peste 80 si nu fac ai dreacului nici reumatism. toti oamenii valabili sunt la putrezit astia se vantura prin parcuri si au pretentii. Leacul este nesimtirea. Vrei sa nu faci cancer? Atunci fii nesimtit. Aici este problema…. cum sa reusesti sa fii nesi.

    • Nu le-am amestecat. Am pus articolul de prevenţie pe Tabu şi nu-l citea nimeni. Ce era să fac, altceva decât să-l sharuiesc şi pe blog, acompaniat cu o povestioară cretină? Şi brusc, a început să fie citit. Concluzia? Presa e din ce în ce mai retardată, pentru că omul de azi e din ce în ce mai retardat.

  2. Fain bancul. Ca tot lucrezi la revista de profil, poti sa detaliezi ce e ala hipster? Tot vad ca-l foloseste lumea, insa nu ma prind ce e, explicatiile de pe net sunt vagi. Te rog, multumesc.

  3. Ca sa se ofileasca simtul umorului cand se vorbeste despre cancer. Ultima stire din GIBONIA.Femeia din Turnu Măgurele care ceruse în urmă cu câteva zile să fie eutanasiată din cauza unei boli incurabile a murit. Suferea de cancer şi a fost nevoită să dea statul în judecată pentru a obţine medicamentul care o ţinea în viaţă. Justiţia i-a dat dreptate, dar femeia tot nu a primit medicamentul. S-a stins aseară, la 49 de ani.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

