Plăcerea dialogului. Priceless.

Pe Istvan Teglas l-am intervievat acum o săptămână, pentru că azi are premieră cu Deseori neobservat, chiar în spaţiul în care repet eu. Teatrul Tabu / Legere Live. Azi o cafea, mâine alta, discuţiile se nasc singure. Şi iată rezultatul lor. Deşi e un dialog destul de cuminte, mi-a adus remarci inepte pe Facebook de la nişte boi absolut siniştri. 

Pe Ada Solomon am intervievat-o cu mai mult de  o lună în urmă, pentru print. Dar nu am cum să nu regret toate textele pe care le-am scris pentru câte un print de revistă şi au murit o dată cu retragerea numărului de pe tarabe. Aşadar, cu ocazia zilei sale de naştere, am pus aici o parte din interviul Adei. 

Un gând despre „Plăcerea dialogului. Priceless.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

