Încă o dată despre Ileana Lucaciu – şi sper, ultima oară

Cine dracu’ e Ileana Lucaciu, se vor întreba cititorii obişnuiţi ai acestui blog.

O hârcă sinistră, care a fost cronicăreasă de teatru la revista Nuştiucejegcomunist, unde a făcut cu uriaşă plăcere pe scorpia, în modul tipic oamenilor complexaţi, care simt nevoia să fie şi ei răi cu cineva, ca să simtă că trăiesc.

De ce reiau subiectul Ileana Lucaciu?

Pentru că foarte mulţi actori îmi dau mesaje private cu „bravo, Lorena, ce tare că i-ai zis-o. uite ce a scris şi despre mine aici”. link. Iar eu nu dau click. Şi, dragi actori, frumos ar fi ca nici voi să nu daţi.

Pentru că, în fond, cine e Ileana Lucaciu? O blogăriţă. O posesoare de blog, exact ca vecinul meu Costel, care are un blog cu poze de maşini. Aşa cum au sute de mii de români blog.

Acel blog există pentru că voi insistaţi să-l băgaţi în seamă şi să vă oripilaţi de ce scrie babeta pe el. Ignoraţi acel blog, iar el va căpăta exact însemnătatea blogului vecinului meu Costel.

Şi vă implor, nu mă mai montaţi pe mine să-i fac publicitate. Ileana Lucaciu e ca haterii de Internet: în clipa în care le-ai dat atenţie, ai pierdut meciul. Prefer să port – şi să purtaţi – meciuri ceva mai importante în viaţă.

8 gânduri despre „Încă o dată despre Ileana Lucaciu – şi sper, ultima oară

    • Pe mine m-a supărat cu o singură chestie, foarte demult. Dar supără pe alţii, iar acei alţii apelează la mine. Dat fiind că tirania sistemului e de aşa natură, încât un actor nu poate răspunde tiraniei unui ex – critic prin zgâţii mă-tii.

  1. ileana lucaciu nu e chiar o necunoscuta. si nici o necunoscatoare. faptul ca e baba e din cauza ca s-a nascut mai demult decit tine dar asta nu ar trebui sa insemne in mod direct ca nu are valoare. si daca s-a luat de niste colegi de ai tai nu mi se pare gresit, mie mi se pare ca nu exista actori sub 60 de ani in ro. si nu sint o baba, nici un mos. si poate nu ti-ar conveni nici tie sa scrie cineva undeva ca gresesti din cauza ca ai bazinul prea lat si sinii lasati.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

