M-a contactat Răzvan Băncescu

Există politicieni inteligenţi: hoţi care, vorba aia din popor, „fură, maică, dar fac şi treabă”. Şi există genul de om care, odată ajuns în poziţia de moţ în vârful grămezii de căcat, îşi dezvăluie fără pic de diplomaţie adevărata faţă, oricui şi oricum. Mie mi se pare o idee greşită. Pentru că, dacă o faci cu cineva care are disclaimer pe blog că va da publicităţii orice discuţie crede că e cazul, inevitabil va afla toată lumea pe cine plătim să se ocupe de animale fără stăpân. Deci iată cum înţelege domnul Băncescu să comunice cu un jurnalist.

 

Razvan Bancescu has added you as a friend.

Lorena Lupu
de ce doriţi să fim prieteni?

20:44
Razvan Bancescu
imi pari interesanta

20:47
Lorena Lupu
1. eu am folosit pronumele de politeţe. 2. nu văd de ce m-aş împrieteni cu un om al cărui job, plătit din bugetul de stat, deci inclusiv din impozitele mele, e să protejeze şi să apere animalele, iar el face exact contrariul.

20:57
Razvan Bancescu
pari foarte sigura de ceea ce afirmi… cind sunt bani multi la mijloc nu cred sunt multi aia care s-ar da inapoi de la ceva de genul asta, mai ales ca nu tin minte sa fii ”ucis” vreun caine sau animal !

20:59
Lorena Lupu
stimate domn, vă atrag a doua oară atenţia că v-am vorbit cu pronumele de politeţe. şi 2: ba da, un om cu coloană vertebrală ar face exact sarcinile pentru care este plătit.
să vă traduc, că se pare că n-aţi priceput dubla aluzie: dacă vă vorbesc cu pronume de politeţe, mă aştept să-mi vorbiţi cu pronume de politeţe.
rolul dvs. este să protejaţi şi să apăraţi acele vietăţi, să-i penalizaţi pe cei care le abandonează, nu pe cei care încearcă să aibă grijă de ele.

21:02
Razvan Bancescu
poti sa-mi atragi orice atentie, oricum mi-ai atras-o, nu ma simt obligat sa raspund cu pronume de politete si prostii d-astea pe facebook… nu e nevoie de ”traducere”, nici macar de subtitrare …incerc sa-i protejez, insa unii au intrecut de mult timp masura si mise pare logic pt. ceilalti ca ei sa plateasca intr-un fel sau altul!

Fără titlu
21:03
Lorena Lupu
deci înţeleg că încercarea mea de a vă sugera că mă aştept la o adresare de bun simţ e inutilă.
şi nu, nu încercaţi să protejaţi animalele, protejaţi şpăgarii.
de animale de fapt nici nu vă pasă.

21:04
Razvan Bancescu
deci iesim la o cafea? cind esti libera si poti

21:04
Lorena Lupu
eu cred că glumiţi. dar e o glumă slabă, de care n-am râs.

21:06
Razvan Bancescu
n-a fost nici o gluma, deci nu aveai de ce sa rizi, deci?

21:07
Lorena Lupu
stimate domn, reprezentaţi tot ce detest eu: corupţie, incompetenţă, nepăsare. ideea unei cafele cu dvs. poate fi considerată cel mult o glumă.

21:08
Razvan Bancescu
slabut, ti-am citit unele articole, poti mi mult, in fine… daca te razgindesti, sunt pe-aici, ai grija ce faci !

21:09
Lorena Lupu
poate un interviu cu nişte asociaţii de protecţie a animalelor care chiar fac ceva pentru ele. asta aş face.

21:10
Razvan Bancescu
sigur ca da, nu mai dorm noaptea de grija ”asociatiilor” :)))

21:11
Lorena Lupu
remarc. practic ocupaţi un post ca să băgaţi nişte bani în buzunar. întrebarea e: nu vă e silă de dvs. deloc?

21:13
Razvan Bancescu
acum esti haioasa,buna gluma asta ai idee cam citi bani pot face in 30dezile ? sila zici?! nu am de ce si nu voi avea de ce vreodata :))

21:15
Lorena Lupu
şi faptul că, teoretic, aveţi obligaţia să apăraţi şi să protejaţi animalele vă lasă complet rece, corect? totul se rezumă la baaaani. pe care, vă informez, nu-i luaţi după dvs. în sicriu după ce muriţi.

21:16
Razvan Bancescu
esti foarte buna, foarte haioas, imi placi, serios! hai noapte buna, mai vorbim,poate te razgindesti – am niste treaba de facut sila :))

Deci, proştilor care îmi explicaţi cum întreţinerea unui câine în adăpost costă milioane. Întreţinerea unui câine la putere vă costă milioane, dragi retardaţi. E o afacere din care o mână de jăpcari profită, iar pe voi vă mint în faţă. Pentru că sunteţi cretini şi credeţi toate basmele pe care vi le spun ăştia, în loc să vizitaţi un adăpost public şi să vedeţi cum arată.

81 de gânduri despre „M-a contactat Răzvan Băncescu

  1. asaaaa, deci a cuvantat bouuuu….e bine. adica nu e bine ce-a spus dar e bine ca a alungat orice dubiu in privinta calitatii sale intelectuale. a aleia morale nu discut pt ca, probabil, daca l-ai intreba pe unu ca bancescu despre ce-i aia morala probabil ca ar face ochii mari si ar rade ca un idiot…din cele citite rezulta urmatoarele: 1 – l-ai ginit bine lorena – tipu chiar e un bou. clasic, nici macar interesant. 2 – parerea mea e ca tipul stie in adancul fiintei lui monocelulare ca e bou dar, ca orice bou autentic, se codeste oarecum sa recunoasca public lucrul asta. 3 – pt ca nu vrea sa se uite in oglinda aia interioara care-i spune clar ca e bou – individul devine agresiv si cinic. stai linistita, e agresivitatea prostului si cinismul retardatului. pe romaneste – unul din sutele de mii de exemplare de indivizi, trasi de mama natura la un imens xerox care au puit in vremurile noastre tulburi. i-as lua panseurile si le-as trimite cadou lu oprescu, desi mi-e teama ca nea doctoru capitalei, din cate il stiu eu, s-ar putea ca intr-o criza de hartie igienica pe la primarie, sa foloseasca printurile alea in alte scopuri….nu prea e nimic de facut decat de injurat crancen si de facut misto de altfel de indivizi. mai devreme sau mai tarziu o sa cada singur de unde e pt ca ,,malaxorul,, cere figuri noi tot timpul. iar tipi ca bancescu sunt simpli figuranti. din fericire. sau din pacate, pt ca daca asa arata figurantii, ma intreb cum or fi aia din rolurile principale….

  2. „D-nul” Razvan Bancescu : Arogant, incult, bisnitar si inganfat (concuzie = prost), sa nu uite ca-i platit din banii nostri… pacat aveam o impresie mai buna despre Primarul general d-nul Dr. Oprescu – asemenea caractere a adunat pe langa domnia sa ??? Da ! –
    cred ca ar trebui trimis acest mesaj si catre dumnealui, nu de alta dar poate, poate va citi si-si va aminti ca si dumnealui este platit tot din banii nostri si noi l-am votat sa fie altfel decat PDL-istii, sau a uitat ????

    • Bine v-ati trezit! Sau inca nu toti…..Chestia cu protectia animalelor e o tzatza de supt bani in Romania.Inclusiv pentru multe asa zise asociatii.Nu spun ca toate,dar marea majoritate..Una dintre metode de a scapa de animale (caini,dar nu numai,am vazut si pisici) e sa le elibereze prin munti,sau pe drumuri mai putin circulate,si apoi,Dumnezeu cu mila…Si nu va spun prostii,asta e tragicul adevar din pacate.Banii alocati sa-i incaseze,in rest,nimic nu-I important

    • Daaaa, să știi tuuu, poate nu era el…era Oprescu…se plictisea in ședința de consiliu si a zis sa între de pe tableta lu asta la niște pocheras si beturi online.
      Si cumva i-a alunecat mina, sa vadă și dintii lui de oprescu ce mai fute sau încearcă sa futa hingherul lui șef.
      Howgh!

  3. Mi-ar plăcea să facă un infarct după o orgie de ‘melci’ – melcii sunt hermafrodiţi – masculi… Aşa, de distracţie… Şi după infarct, o felaţie unei haite de maidanezi… Tot just for fun. Şi, dacă s-ar putea, să-i urmeze exemplu’ cam toată marea majoritate a parlamentarilor. Just for fun.

  4. nu crede-ti ca si oprescu este implicat in aceasta afacere altfel de ce il tine acolo?spune-ti ca oprescu este doctor si nu omoara o viata,dar cate vieti omenesti mor zilnic in spitalele din romania?nu se mai satura de bani aceste bestii care nu au nimic omenesc si nici un dumnezeu

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

