M-au sondat în opinie

-Alo, sunt Pulica Frânăreasa şi fac un studiu de piaţă privind blablabla.
-OK.
-Lucraţi într-unul din domeniile…
-OK, stop aici, lucrez în presă.
-Staţi să vă zic domeniile! Administraţie publică…
-Doamnă, dar nu tre’ să lucrezi în toate, ca să nu poţi participa. Ajunge unul.
-IT?
-Nu.
-Media?
-Păi nu v-am zis?
-Aţi zis presă, nu media.
-Şi vi se par domenii diferite?
-Domnişoară, eu zic ce scrie aici. Jurnalism?
-DAAAAAA, NU V-AM ZIS?
-Păi, media sau jurnalism, domnişoară?
(„OK, I give up.”)
-În fiecare. Am două joburi.
-Marketing, PR?
-Nu.
-Vă mulţumesc pentru participare.

Refuz să cred că realmente există oameni atât de retardaţi. Să vă piş în freză pe ăia care mă trolaţi la telefon.

6 gânduri despre „M-au sondat în opinie

  1. Ha! Si eu lucrez momentan in domeniu, doar ca sondez opinia publica cu cioc-cioc la usa, nu la telefon 😀
    In numele tuturor oamenilor inteligenti care se ocupa cu asa ceva, o pish si eu in freza pe tanti, ca ne face ocupatia de cacao.

  2. De ce atata vulgaritate la orice pas, rezova ceva ?
    Suntem mai puternici cumva?
    Suntem cu totii atat de frustrati si ma includ si pe mine aici.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

