Oamenii cu multe conturi de Facebook

Sunt genul de om care nu-şi prea bagă nasul în treaba altuia, cât timp treaba altuia nu interferează cu a lui. Câtă vreme apucăturile bizare ale altuia nu îmi strică mie ziua direct, îl las pe om să fie el însuşi, pentru că îmi place să ofer şi să primesc relaxare.
De aceea nu mă deranjează nici faptul că unii îşi fac câte trei conturi de Facebook. Dacă-s un cont privat, unul de muncă şi unul de futut (de exemplu, Vasile Ionescu, Gresie Faianţă Ieftin, Horny Sugar Daddy), înţeleg perfect. E logic.
Dar uneori omul îşi face două trei conturi pe următorul sistem: Vasile Ionescu, Vasile I, V. Ionescu. Sau, şi mai tare, Vasile Ionescu şi Vasile Ionescu. Şi nu vorbim de vreun Vasile Ionescu celebru, care a trebuit să-şi facă un al doilea cont pentru că pe primul avea 5000 de prieteni şi 500 de pending requests. Vorbim de un Vasile Ionescu normal, care, să urmăm metafora de mai sus, pune gresie şi faianţă. Şi care are exact aceiaşi 300 de prieteni şi 200 de Bucurenci – Florin Iaru – Răzvan Exarhu – Intelectuali Fini Pe Care Dă Bine Să-i Ai pe ambele conturi.

OK, repet, nu mă fute grija că ai mai multe conturi identice – e treaba ta ce faci şi de ce. Dar în clipa în care începi să urli la mine că de ce nu-ţi dau accept şi pe al doilea cont, când eşti deja prieten cu primul, ne supărăm.

I mean, frate, eşti în lista mea de prieteni. Ocupi un loc din 5000. Că aşa au decis Marky Mark & The Funky Bunch, că nu am voie peste 5000. De ce vrei tu să ocupi două sau chiar trei locuri din 5000, când eu am o listă de vreo 30 de requests? Dacă vrei să vorbim, putem vorbi pe contul cu care deja suntem prieteni. Poate – insist – poate dacă al doilea era Gresie Faianţă Ieftin, şi eram prieteni buni, înţelegeam un „Hai, mă, Lorena, fac 10% discount dacă îmi promovezi puţin contul”. Dar de ce să faci tărăboi cuiva că nu vrea să fie prieten cu doi de Vasile Ionescu care-s de fapt unul singur?

Pentru o cronică rapidă şi furioasă la Fast & Furious 6, aruncaţi un ochi aici.

5 gânduri despre „Oamenii cu multe conturi de Facebook

  1. Da si nu; contemporanul stie de aia cu „3 in 1” si-atunci, mecanismul functioneaza in felul urmator: Gresie Faianţă Ieftin incearca sa-ti pardoseasca baia, in timp ce Horny Sugar Daddy sta la cotitura, poate ti-o pune. De ambele variante, beneficiaza Vasile Ionescu…

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

