LOL

Am zis şi eu o părere  despre Star Trek  aici, şi deja  am parte de crize de nervi. Eu înţeleg pasiunea, dar… fără spume nu se poate?

6 gânduri despre „LOL

  1. O să mă uit, pentru că mno, 1) sunt băiat, 2) îmi place SF-ul și 3) vreau să măsor cu cât a mai scăzut gradul de inteligență al publicului spectator din 2009.

    Star Trek-ul din 2009 este mult sub serial. Măcar ăia mai aveau idei. Nu toate episoadele, dar găseai. Adică eu, pe lângă ce ai scris tu în Tabu, când mă uit la un SF vreau să văd și ceva neașteptat. Poate extratereștrii au la bază alte principii cognitive. Poate au altă formă decât cea umană, poate nu poți comunica cu ei, poate timpul curge diferit în spațiu, poate există Dumnezeu, poate găsești o copie a ta într-un univers paralel, poate întâlnești o civilizație în raport cu care conștiința ta seamănă cu a unei insecte. Adică dacă aici nu își pot dezlănțui producătorii imaginația, atunci unde? Dar de ce să gândească și să dea chix (mari șanse) când există atâtea conflicte pe Pământ care pot fi mutate în spațiul cosmic și atâtea clișee care pot fi copiate în imponderabilitate, unde nu se mai observă? Și dacă se observă oricum nu contează, că asta-i rețeta generală a filmului comercial de azi.

    Încă n-am văzut Star Trek-ul de anul ăsta, care am înțeles că-i o continuare la cel din 2013, dar am ca o bănuială…

  2. Freudian reading slip:

    Sicrie acolo „…valorile universului sunt labile…”
    Atras de poza domnisoarei, eu citesc „valorile universului sunt labiile”.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

