În aşteptarea lui Joe Satriani

În seara asta, omul cu chitara dă show la Sala Palatului. A scos un album bestial, mi-a dat prin telefon un interviu amuzant despre industria muzicii – anii 80 vs. anii 2010 – un teaser aici, restul în revista de pe tarabe. 

Mi se pare lăudabil faptul că e spectacolul e sold-out. Sper să  mă întâlnesc cu oameni mişto pe acolo, nu doar cu dătători de check-in.

Voi ce piese de Satriani preferaţi? 

10 gânduri despre „În aşteptarea lui Joe Satriani

      • Ms frumoasa Doamna! Sa intzeleg ca azi este ziua ta de zana buna? Mie imi merge bine marti. O fi de la eclipsa sau faptul ca soarele intra in gemeni si uranus in berbec? Nu are importa. La o apreciere pozitiva din partea ta cum dreacu sa nu iti creasca coarne si sa nu ti-o iei in cap,ma ia cu frisoane si fac gripa.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

