În seara asta, la Legere Live

Vă reamintesc, azi e lectură din Dona Juana şi discuţie liberă despre homofobie, transfobie, despre ura nemotivată şi prejudecăţile care afectează relaţiile dintre oameni. 

Şi e extrem de important să discutăm despre asta. Pentru că discriminarea nu poate naşte decât discriminare, iar ura nu poate duce decât la şi mai multă ură. Până când se ajunge la situaţii complet inepte, dar reale, ca aceea prezentată de mine în acest minireportaj. Sau, cum ar zice tabloizii, „n-o să-ţi vină să crezi una ca  asta!” 

Pentru binele nostru, al tuturor, e cazul să îngropăm stereotipurile şi ura pe criterii superficiale, cât mai repede. Să-i tratăm pe oameni aşa cum am dori noi să fim trataţi. Mai multe, în seara asta, la Legere. 

 

 

4 gânduri despre „În seara asta, la Legere Live

  1. Va fi cu siguranta o seara interesanta. Imi pare rau ca nu pot sa ajung,dar nu ma pot abtine de la a da un sfat tuturor celor care au posibilitatea de a participa: nu ratati ocazia! Imi pun gatu’ ca va merita! Mult succes, Lorena! Si interlocutori inteligenti!

  2. Pentru binele nostru, al tuturor, e cazul să îngropăm stereotipurile şi ura pe criterii superficiale, cât mai repede. Să-i tratăm pe oameni aşa cum am dori noi să fim trataţi. Mai multe, în seara asta, la Legere.
    Sa-i uitam pi „aschietorii di cacat”…?
    Ai de le m9ine o flegma gratuita cand te-oi vede…
    O eroina Mircea Marian cu fusta!
    Aschietorii de cacat contra muistelor tembele…

    (edit admin: iau multă muie. pe avaramux@yahoo.com.)

    • Apoi poate așchietorii ăia n-o existat niciodată. Decât în mintea ta și-a lui Poncea, care ați interpretat greșit un text. Plus că între a stabili că X face parte din cutare categorie și-al urî pentru asta este o oarecare diferență. Plus că în textul de mai sus nu-i nici măcar vorba de ură la modul generic, ci de ura nejustificată, bazată pe criterii superficiale și stereotipuri. Care text l-ai citat cu mânuța ta.

      Eu mă îndoiesc că Lorena te urăște, dar dac-ar face-o, s-ar putea să nu fie în baza unor stereotipuri de-ale ei ci în baza modului în care comentezi pe un blog pe care sunt curios de ce-l citești. Pricepi diferența?

      Ai de le m9ine o flegma gratuita cand te-oi vede…

      Un eroin stașnic cu pantaloni. Brava!

    • Strajnik de retardat: Stimate lătrău, mă piş cu jet pe tine şi pe tot lătratul tău inept.

      Respect un om care decide că nu-i plac şi dă x din colţ definitiv. Dar un om care decide că nu-i plac, în schimb vine să sugă pula la infinit pe blogul meu e un gunoi şi merită să moară. Deci ia flegma aia gratuită, care te defineşte pe deplin, şi aplic-o pe mecla curvei proaste de mă-ta. Şi, desigur, eşti banat. Heităreala la tomberon, acolo unde îi e locul.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

