Disclaimer

Ca să ştiţi ce mesaje să nu trimiteţi pe viitor:

  • Gabriel Voiteanu

    sal. scrii mai frumos logic si coerent (in opinia mea) in ultima vreme pe blog:)

  • Lorena Lupu

    nu de parcă aş fi făcut eu vreodată sondaj de opinie legat de cum scriu eu gratuit pe blog.

    ––––

    Ilogic şi incoerent n-am scris în viaţa mea. Dar, chiar dacă aş fi scris: eu menţin blogul ăsta ad free exact  ca să  scriu pe el cum vrea celulita mea. Aşadar, dacă vreun singur pulete se mai face vinovat de exercitare de exigenţe băşite pe free stuff, pot apărea efecte secundare manifestate în formă de futere gravă de  mamă.

    Ai cumpărat vreo revistă la care am scris? Poţi da  cu opinia în materialele de acolo. Ai cumpărat vreo carte publicată de mine? Sunt mai mult decât deschisă la dialog. Înţeleg ideea de „omul a scos bani din buzunar pe…”

    Dar referitor la blogul meu, îmi rezerv luxul să nu mă intereseze câtuşi de puţin opinia ta  şi să te invit călduros să ţi-o bagi în cur.

20 de gânduri despre „Disclaimer

  1. Prin urmare, nu putem critica decat in masura in care platim, adica: doar autori in viata (sau care au murit acum cel mult 70 de ani) si numai dupa ce le-am cumparat textul.

    Tare…

        • Vezi că nu faci decât să debitezi un truism pe un ton stupid de babă mustrătoare.

          Orice om vorbeşte în numele lui. Inclusiv tu. Mai există, desigur, psihopaţii, care au impresia că vorbesc în numele poporului. Şi PR-ii, care reprezintă pe câte cineva.

        • Şi nu asta am zis şi eu în disclaimer? Că ţin blogul ad free ca să scriu în nume propriu? Sau tu eşti genul de idiot care procesează greu şi la final îmi spune mie concluzia pe care eu i-o desenasem clar de la începutul conversaţiei?

          Şi o întrebare: dacă vezi că ranchiuna scoate latura retardată din tine, de ce insişti s-o arzi a ranchiună?

  2. Scrii in spatiu public. Si eu primesc tot felul de replici privind mirosul basinilor date in lift si de fiecare data trebuie sa-i raspund ca au fost fara reclama.

  3. „… ziceam de narcisiștii nerusinati care nu stiu sa deseneze e o oaie si care au devenit putred de bogati expunand porci si vaci si rechini in formol. Altii – pentru ca au comandat unor mestesugari un iepuras din otel sau au luat-o de nevasta pe Cicciolina…
    .

    Bun, în Belgia Jan Fabre bate pisici si le aruncă in aer, filmandu-le contorsiunile aeriene. Wim Delvoye tatuează porci, inclusiv porci vii… Când obosește din tatuat porci, Wim poate de pilda sa expună o poză (retușată elegant) cu un mădular sculat si sa-i spună simplu: Dick. Se vinde pe o avere.
    .
    L-am întrebat pe Wim Delvoye de ce e obsedat de pipi-caca… Mi-a spus că de mic era preocupat de faptul că eroii nu merg niciodată la toaletă. Nici Tintin, nici Superman, James Bond ori ăia din Avatar nu se duc sa facă pipi-caca…
    .
    Aha, o explicație la fel de fumistă ca aia a lui Jeff Koons, cu baloanele, despre care zic în linkuri cu conceptul retrograd…”
    http://cabalinkabul.wordpress.com/2013/05/10/sa-nu-mananci-un-porc-tatuat/

  4. Cei mai tari internauți nici nu-ți comentează textele, după câte ai văzut. Ei vin să te comenteze pe tine. Poți să scrii orice, că am omorât un gândac sau că ți-ai lansat cartea, să te apuce povestitul despre iubit sau să postezi rețete de prăjituri, tot se găsește o șleahtă întreagă să clănțăne după curul tău. Soluția: un posterior mirific și de fier. Să li se spargă și protezele de porțelan în el, nu?

  5. Daca mi-a cumparat altcineva o carte de a ta, pot sa comentez cretin?! Am circumstante amortizante, ca am ajuns pana acolo unde Dona Joiana realizeaza ca BDSM-ul in postura de victima nu-i prieste la corason.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

