Hai să ne urâm de sărbători

Vorbeam azi cu o colegă, la  fel de Săgetătoare  ca mine. Terminăm convorbirea telefonică şi adaugă ceva de genul „paşte mişto”. 

Daaa. DAAA. Nici eu nu mă pricep să urăsc de sărbători. Mă mai certau oamenii dă bine într-o vreme: „Tu, care ai talent de scriitor, nu ştii şi tu să urăşti frumos, cu lumină, căldură şi gaze naturale?” Răspuns: nu. 

Vedeţi voi, oamenii care muncesc 364 de zile orice altceva şi nu-şi storc ugerul scrisului până la sânge sunt ne…scrişi (echivalentul lui „nefutuţi”, dar cu verbul „a scrie”). Lor le dă mâna să bage figuri multiple de stil, floricele mici şi mari, cu steaua  care-a răsărit, crucea falnică, sânul familiei şi tot  ce vreţi voi. O dată pe an, produc şi ei ceva scris de mâna lor, sau copypastuit de la mătuşa Clotilda, nu contează. Şi e important pentru egoul lor să sune bine. „Uite ce frumos zice Georgică de mielul cel blând  al credinţei!” De  aceea, urâtul de sărbători e lucru mare, nenică. 

Eu, care sunt suprascrisă în toate celelalte zile ale anului, n-am nici o dorinţă să dau pe spate pe alţii prin talentul meu de a îmbârliga sărbătoarea din fraze. De aceea urăsc modest şi la obiect. „Mâncaţi şi beţi responsabil!” 

4 gânduri despre „Hai să ne urâm de sărbători

  1. Mi-e groaza pentru ziua de maine cand va veni mama cu telefonul sa ii scriu mesaje pentru tot neamul si toate prietenele ei! Pur si simplu imi este groaza si imi este mila de mine. De ce ma pune pe mine sa scriu? Ca nu stie sa dea sms. Se chinuie de ani de zile sa invete sa scrie un sms si degeaba. Sau pur si simplu ii este lene si atunci isi pune odrasla la chinuri. URASC SARBATORILE!!!

    • motiv de ura. Cunosc un mos care stie sa dea sms.intreaba p mamica. Poate te scap de sms. Ortopedicii au 366 sau 365 de sarbatori, pe toate le urasti? Daca stii sa urasti frumos devine interesant

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

