De ce suferim în van?

Viaţa femeii moderne este în ghearele destinului. O cumplită suferinţă ne pândeşte, necruţătoare, gata să ne facă să muşcăm din noi înşine şi să blestemăm ziua în care ne-am născut. 

Vorbesc, evident, despre epilat. 

Dacă bărbaţii ar fi folosit servicii de epilat, garantat ar fi existat anestezia, pentru că bărbaţii sunt fiinţe ceva mai practice, care, dacă pot elimina durerea din viaţa lor, o elimină. De ce să dai o cârcă de bani dealerului pe heroină, o dată pe lună, şi să te pui în diverse pericole, când poţi, mult mai simplu, să beneficiezi de anestezie locală care, pe lângă că e legală şi ştii sigur ce conţine fiola, e infinit mai ieftină? 

Dar femeia alege, din motive necunoscute omului, să tacă şi să sufere. Aşa cum, milenii în şir, a mimat că-i place la cratiţă, la mătură şi că nu-i place decât penisul luat cu acte de întreţinător legal. Frate, ce rost are? Ce rost are să-ţi trăieşti viaţa mimând că durerile acelea atroce ale smulsului de păr din fund nu există? Când o simplă injecţie, ca la dentist, ar face să stai crăcită bine mersi, citind Critica raţiunii pure, ba chiar urmărind şirul logic al ideilor din ea, în timp ce cosmeticiana ta te sondează-n colon după un fir răzleţ. 

Concluzia e una singură: fie deschideţi în pula mea un salon de epilat cu anestezie, fie îmi fac eu unul. Chiar la Unirii, să fie central. Şi-l branduiesc: La noi, nici capul nu te doare! 

Şi va veni tot Bucureştiul să se epileze la mine. Garantat. Pentru că, deşi tăceţi stoic, şi pe voi vă doare. Numai că voi aveţi impresia că vă ridică cineva statuie dacă înduraţi pe muteşte. Oilor. 

30 de gânduri despre „De ce suferim în van?

  1. alintaturi glossy de porc ! cand eram student am lucrat la o magazie ca sa-mi adun bani de bere ca n-aveam renta viagera de la ai mei nici macar plata la camin. caram ca imbecilul lazi de carton, fier, sarma, tabla, n-avea una mai putin de 30 de kile. din doua in doua ore urcam sus, la birouri sa beau o sticla de apa. treceam prin fata a 20 de fufe care stateau pe scaun, la birou si frecau menta… una singura nu s-a ridicat macar odata sa-mi dea un pahar cu apa, in schimb beleau toate fasolea la pula mea de mecanic auto ! ma lesi frumoasa pisicareasca cu razgaieli d-astea de midineta ?! barbatii au facut razboaie cu grenada sub perna!

    • toţi am muncit când eram studenţi, nu te mai căca pe tine. dacă nu te-a dus mintea să munceşti cu capul, ai muncit cu cârca. fiecare cu ce poate. iar dacă erai la fel de mârlan şi cu alea, nici nu e de mirare că nu-ţi dădeau apă.

    • dam, imbecilul de mai sus doar a luat nickul meu. dar daca nu empatizezi Loreno, sensibilo cu „durerile” unui barbat (nu ma surprinde!) atunci gandeste-te la durerile reale ale unei femei! au fost femei care nascut 9 copii si nu li s-au ridicat statui! azi va bazaiti ca va prajiti parul de la kur. d-aia imi plac mie blondele, n-au padure de defrisat ca sa arate ca porcu prajit!

      • ăsta e cel mai stupid argument. „suportă cutare, că uite, există homeleşi şi oameni cu 10 copii şi etc.”

        Oricare dintre noi ar fi putut fi homeless dacă n-ar fi muncit şi oricare dintre noi ar fi putut avea 10 copii dacă nu ar fi folosit metode de contracepţie.

        Şi nu e vorba că nu empatizez cu durerile universului, ci mă irită maxim când „săracii lumii” sunt folosiţi ca argument împotriva îmbunătăţirii situaţiei personale a unui om sau a unui serviciu disponibil pe piaţă. Mi se pare un argument invalid şi irelevant în contextul discuţiei.

  2. Este ca si fumatul,te apuci repede si te lasi greu. Nu prea ma pricep la epilat dar am auzit despre multe metode. Toate sunt legate de pret. Durerea am observat ca este pe locul doi cand ajungi la bani. Moda se intretine cu bani si suferinta. In adolescenta mea femeia avea parul lung si blanitza cu greu m-am obisnuit cu ea tunsa si fara blanitza. Ca solutie ieftina si fara suferinta eu o vad in schimbarea modei. Barbatii vad ca se adapteaza usor Este o problema feminina. Femeia vrea sa fie epilata fara sa ceara cineva asta. Ele isi induc una alteia ca cineva le doreste epilate. Este o chestiune de psihocucu si industrie cu profit

      • Te simti dar nu inseamna ca esti si curat.Igiena este motivul invocat si care produce deruta. Pentru igiena ai nevoie de minim apa si sapun. Vrei sa spui ca un barbat cu barba sau mustata ingrijita,paros care se spala si se ingrijeste zilnic este mai putin curat decat una sau unul epilata total dar nespalata de trei zile?

        • Poi de ce nu spui asa! Eu am crezut ca vb despre un defect al dorintelor. Barbatii doresc par pe cap si le cade,femeile nu vor par pe picioare si le creste. Acum inteleg de ce este coada la Mimi frectionista. Acolo de fapt este mai mult club. Nu stiu cat de mult doresc igiena si epilari fara durere. Exista si un barulet cu anestezice la pahar

    • Da, da, că vouă vă place să mângâiați picioare păroase de femeie, iar femeile se epilează încă din antichitate ca să se fandosească. Epilarea doare chiar și pe picioare, de ce te gândești doar la locul pufos unde e cald și bine? 😀

      • ce prost e. gen, trec prin chinurile iadului să dau blana jos dar nu, nu mi-ar da prin cap să folosesc apă şi săpun. :)))

        băi, ghiţă, când faceţi raţionamente de-astea megaretardate şi aveţi impresia că un om care e la level D are nevoie de instrucţiuni de level A, nu vă fac neuronii încă funcţionali din creier scurt-circuit din cauza bombardamentului de cretinătate? sau n-aveţi neuroni funcţionali?

        • Scz nu dau instructiuni. Am spus ca este o chestiune de moda,,sa nu te pui cu moda si sa nu faci contra vantului,,. Darvinistii spun ca omul a fost intai maimuta. A vrut o schimbare in viata lui si a trimis maimutzica la epilat. Din parte mea puteti sa va dati si pielea jos mie tot cu blanitza imi place.

        • De ce ne-ar interesa pe mine și pe Lorena cum îți place ție? Despre asta ai înțeles tu că e postarea, despre cum îi place unuia sau altuia, cu blană sau fără?

        • Aceiasi intrebare o pot pune si io.Am crezut ca va intereseaza si parerea unui barbat unul din motive fiind si sacrificiul dureros al femeii pentru placerea masculului. Loena are dreptate,femeia moderna in viteza si cu idealuri profesionale are nevoie de intretinere a corpului rapida ,fara dureri si care sa inglobeze tehnologie de ultima ora. Cum ar fi sa vezi o femeie potenta care are moatze pe cap si sta pe scaunel in balcon inmuind lopatzica in ceara cu zahar ca sa ii dea lacrimile cand smulge mararul de pe grisine. Ridicol nu? Cand am sa mai aud o femeie plangand ca ea se sacrifica si indura cand ii smulge flocii Mimii am sa o timit pe blogul asta sa afle ca Lorena stie un loc unde faci o injectie si nici nu simti cand iti smulge cretul din cor.

        • răspunsul e simplu. blogul e al meu şi reflectă ce mă interesează pe mine.

          iar în cazul ăsta, sacrificiul dureros al femeii e pentru propriul confort. ştiu că cine te-ar fute fără păr te-ar fute şi cu păr, respectiv cine nu, nu. nu am nevoie să-mi confirme nimeni evidentul.

        • Ca blogul este al tau si ca reflecta ce te intereseaza pe tine este evident. Ai facut lumea curioasa. Unde se afla salonul fara durere si suspin, cum poti fi client acolo?

  3. Nu am cum sa fiu prea cunoscator in domeniu, dar la un search pe gogu: „lotiune anestezica”, iata ce am gasit rapid:

    http://www.e-oferta.ro/anunturi/crema-anestezica-deep-numb-emla-dr-numb-.html
    http://dermapil.ro/epilare/18-crema-anestezica-cu-benzocaina-pentru-reducerea-durerii-epilarii-cu-ceara.html
    http://dermapil.ro/epilare/15-solutieanestezicanaturalapentrureducereadureriiepilarii.html

    Si daca tot te antrenai la promo cu ceai verde, am auzit ca iarba mai de calitate face minuni la durere …

  4. Cu injectia e complicat. Poate ai un cititor care stie mai multa anatomie decat mine ca sa ne explice de cate injectii in ce puncte e nevoie ca sa anestezieze tot, dar ideea e ca iti trebuie mai mult decat una, intr-o zona plina de tot felul de chestii in care nu vrei sa bagi acul. Ce-i mai usor, si poti face si tu fara prea multa bataie de cap, e sa faci rost de un spray de lidocaina (nu mai stiu daca-i pe reteta sau nu, dar mie mi-au dat fara pentru o afta bucala) si sa te ocupi singura de anestezie. Chestia e ce se foloseste in anestezie fara injectie la dentist, si o mai foloseste lumea in orgasm denial stuff, deci ar trebui sa mearga.

  5. Pentru a face haz de necazul altora, as spune ca in contextul dat, fortind nota, diferenta dintre barbati si femei e aceea ca atunci cind ii maninca in fund barbatii aleg sa se scarpine in… vazul lumii, in timp ce femeia alege varianta simandicoasa de a se epila intre…patru pereti. Nici nu stiu care din cele doua variante e mai oripilanta.
    Dar ma rog, pielea fina de ‘moiselle cu cheltuiala si cu durere se tine. Si cind te gindesti ca, in fond, tot barbatii sint cei care culeg roadele acestui tratament dureros…sa nu-ti vina sa te scarpini pina-ti trece?!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

