Poşta redacţiei, ediţia fără număr

O persoană
felicitari pt cartea dona juana asteptam urmatoarea

12:46
Lorena Lupu
chiar ţi-a plăcut sau eşti doar politicoasă?

12:47
O persoană
am fost in delirio timisoara am ascultat ce ai citit u si mia placut

12:48
Lorena Lupu
ah, ok. mulţumesc.

Întrebarea de baraj: de ce o aştepta pe următoarea? s-o audă şi pe aia citită în club şi să-i placă?

exact asta motivează editorii să investească în următoarele cărţi. gândul altruist că un om ascultă un fragment citit în club, nu cumpără cartea, dar îi place ce aude.

113 gânduri despre „Poşta redacţiei, ediţia fără număr

        • şi pentru că-s lucruri diferite, se presupune că ar fi normal ca tu să fii plătit pe munca ta şi eu nu???

          şi mai ai pretenţia să nu te înjur de mamă, când tu îmi spui să-mi împart gratis munca?

        • Băi, căcat prost de reparator incult de frigidere. Problema mea nu e că eşti incult, problema mea e că eşti o japiţă hidoasă care o arde arogant pe teme pe care nu le înţelege.

          Vită sinistră în morţii mă-tii de prost, există un anumit lucru pe care mintea ta de vită odios de cretină nu-l va pricepe niciodată. Acel lucru se numeşte CALITATEA SCRISULUI, animală.

          Deci, cretinoid ordinar: dacă Mercedes îşi doreşte megavânzări, asta nu-l transformă în Dacie decât în mintea ta de jivină hidos de împuţită. CALITATEA SCRISULUI, ÎN MORŢII MĂ-TII DE PROST RATAT, ÎNCĂPĂŢÂNAT ŞI ODIOS, DIFERENŢIAZĂ SCRIITORUL BUN DE SCRIITORUL PROST.

          Şi, da, animală retardată, nu mă interesează să îmbogăţesc pe alţii, după moarte, doar ca să dovedesc că am fost scriitor bun. CĂ NU CIRCUMSTANŢELE DAU CALITATEA SCRISULUI, VITĂ CRETINĂ, GUNOI ÎMPUŢIT, CI SCRISUL ÎN SINE. Mă interesează să am succes acum, cât mă pot bucura de el.

          Iar dacă, tu, cretin odios fiind, ţi-ai permis să mă compari cu Sandra Brown, asta mi-a dat mie dreptul să te bag atât de dânc în pizda slinoasă şi slobozită a vacii bălţate de mă-ta, încât să-i rămâi alipit de un perete al uterului şi să crăpaţi amândoi de septicemie. SĂ NU DEA DRACU, JIVINĂ PROASTĂ, SĂ TE MAI VAIEŢI DE LIMBAJUL MEU DUPĂ O ASEMENEA INSULTĂ, CĂ MAI SUGI O BASCULANTĂ DE PULE.

          GUNOI ÎMPUŢIT ŞI RETARDAT. MARŞ ÎN CĂCAT DE PE BLOGUL MEU.

  1. iar o faci pe batuta in cap. vaca aia care scrie cu „u” a ascultat ce ai citit acolo si i-a placut. e posibil sa se fi dus sa cumpere cartea, ca sa citeasca si restul, ca ma indoiesc ca ai citit, in pula mea, in club toata cartea. si banuiesc ca d-aia te duci sa citesti 2 pagini in club, ca sa cumpere aia carora le place ce aud. ca nu citesti pentru aia care deja au citit cartea cap-coada, ca daca e asa, sunteti retarzi toti. si bou’ asta cu frigiderele, poate a intrebat o chestie normala, dar exprimata prost: preferi sa iti citeasca 3 oameni cartea, fix aia 3 care au cumparat-o, sau ai prefera sa ti-o cumpere 3 si sa o citeasca, cum-necum, 3000, din care 2800 sa o aprecieze? spumanto.

      • nu, domnisoara, evident ca nu. asta era ideea: sunt unii artisti care fac arta de dragul artei. nu e nimic gresit in a vrea sa fii platit pentru arta ta, doar ma gandeam ca poate omu’ asta intreba. poate il gadila pe el cumva faptul ca tu ai spune pe sleau „coaie, vreau bani, imi trebuie bani, eu traiesc mai bine cu bani decat fara”. si referitor la „cum sa o citeasca fara sa o cumpere?” cred ca ai lucrat destul cu print ca sa stii ca numarul de cititori este de multe ori mai mare decat numarul de copii vandute. mai vezi si evidentul evident, nu doar evidentul tau rosu in fata ochilor. da-i cu bere, stii ca ajuta.

        • Și artiștii ăia care fac artă de amorul artei din ce trăiesc?
          O Zadie Smith, un Salman Rushdie ar trebui să ofere gratis tot ceea ce produc? Un Chuck Palahniuk, sau cine mai vreți voi, sunt mai puțin artiștii pentru că sunt plătiți pentru arta lor?

        • Leti, singura arta la care te pricepi, cred ca e cea culinara. N’are nimeni nimic cu tine, dar delirezi. N’ai cum sa vorbesti despre arta si sa ne zici ca ai fost la cinema sa vezi viata lu’ pi. Nu’ti suna nimic nasol? Ma rog, faza e ca ai blog cu vreo cativa fani care iau de bun tot ce zici. Poti sa faci ce vrei desigur, dar cand ti se spune ca gresesti, nu te mai aprinde, ca nu esti perfecta. Toti gresim, e ok. Dar sa o tii pe a ta si sa mai arunci si cu badaranisme, se cheama, asa cum ai zis tu, prostie. Relaxeaza’te.

        • Asta venind de la unul care folosește apostrof în loc de cratimă și virgulă între subiect și predicat. Și care mai acuș mă pupă-n fund cu diminutivale pe care nu i le-am permis și nu i le voi permite niciodată, ca apoi să i se scoale ciuful, că altceva n-are ce, să facă pe masculul.
          Cei mai infecți troli tot în România s-au născut. Și acolo or să și moară, cel mai probabil.

        • Letty, sezi mumos, mama. Era vorba ca tu n’ai nicio treaba cu arta, insa vii si’o faci pe desteapta. Daca o faceam pe masculul, te invitam la un penis, dar n’avem nimic in comun. Niciodata nu e prea tarziu sa inveti, asta e partea buna. Nu te troleaza nimeni, pur si simplu e greu pentru tine sa intelegi niste chestii simple, de aceea arunci cu noroi, badarani, prostie romaneasca, troli infecti. Atat poti, asta e, nu e vina noastra.

        • Ce prost eşti bă. Eşti şi prost, dar mai şi semnalizezi. Cătălina a avut o megacarieră de jurnalist, înainte să moară presa, şi e şi un scriitor ok. Mai pune mâna pe un Gugăl înainte să mugeşti bovin. Vită.

        • letitio, vad ca insisti, asa ca iti voi explica, dupa care voi fi iar badaran (bine, voi fi in timp ce, na): am zis eu sa dea cineva ceva gratis? de ce te bagi ca proasta in pula daca stii ca nu te mai descurci sa iesi? din ce traiesc artistii care fac arta de dragul artei? poate sunt rentieri. mostenitori. avocati. mortii lor, de unde sa stiu eu si de ce m-ar interesa? muncesc ca ceva, orice, si scriu sau picteaza. nu am emis nici o judecata de valoare legata de opera domnisoarei lupu. care, apropos, isi scoate majoritatea banilor din reviste, inclin sa cred. sper ca intelegi. acum permite-mi sa-ti iau condeiu-n carici si sa te invit sa calci o camasa, ca asa ajungi sa te plangi ca-ti da ala omoru’ nevinovata. patratel mic.

        • jimerino, cât timp voi faceţi remarci de cocalar, chiar nu aveţi nici un drept să vă văicăriţi că vi se răspunde ca atare. momentan, îmi scot banii din reviste. educând cumpărătorul că arta trebuie promovată prin cumpărare, o să îi scot şi din cărţi. just wait and see. mai fut în gâţi nişte calici de genul frigiderelor şi pierelor, n-am zis că e simplu. dar, în timp, se rezolvă.

        • Ce reacție de pulă proastă poți să ai. În rest, nici măcar doi lei firul. E plin internetul de dejecții de-astea, plus fantezii cum se pare că ți s-au sculat cu una Letiția, care nu sunt eu, probabil e vreo proastă de-a ta, cu care ai impresia că te războiești pe aici.

  2. Fut tot ce mişcă. Dacă nu mişcă, îi dau un ghiont
    nu crezi ca esti cam futaciosa ?
    in bucuresti cand mai prestezi ?
    vin sigur sa te vad

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

