Filozofia chibritului

Friend: Am si eu o intrebare

oarecum filosofica. 
Ce faci cand ti-e dor de cineva, dar din diverse motive, comunicarea cu acea persoana nu mai este posibila?
Lorena: Stai călare pe contul de facebook al omului şi-i lingi pozele pe ecran. :)))
Friend: …daca din diverse motive nici asta nu e o optiune?
Lorena: Aaa, dacă te-a banat? Păi îţi faci un user fake şi-l înjuri. 😛

12 gânduri despre „Filozofia chibritului

  1. cresti mare…mototolesti cearceafurile, inunzi perna, iti musti pumnii si peste sase luni te trezesti intr-o dimineata, ca nu mai merita…

  2. mersi pentru sfat. paginile banate apar de pe userul fake? cum imi dau seama daca si-a sters contul sau doar nu mai vrea sa vorbeasca cu mine?

  3. Cu ani in urma am scris o insemnare care suna asa: „Tata avea o piatra pe care isi ascutea briciul. De cate ori o strang in mana il simt langa mine”. Era vorba, intr-adevar, de un caz in care ” comunicarea cu acea persoana nu mai este posibila”

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

