The Human Gore

Zilele astea, indiferent cu cine stau de vorbă, mă întreabă mai devreme sau mai târziu: Tu te duci la Muzeul Antipa să vezi expoziţia de cadavre?

Iar replica mea e una singură. E de patru litere, începe cu „m” şi se termină cu „e”. I mean, seriously. Cât de animal să fii, să te duci să admiri ciolane de oameni morţi? Oase pe care s-a aflat carne moartă, scârboasă, verde-vineţie? C’mooon. Cât de hipster cretin, băşit şi fără personalitate să fii, să ai nevoie să pari interesant faţă de alţii ducându-te să vezi… leşuri? Really? Eu am evitat toate înmormântările unor oameni apropiaţi, sub toate pretextele posibile, şi tu mă pui să merg benevol să văd stârvuri de necunoscuţi? Ce ar trebui să ispăşesc, să fac asta? 

Urăsc hoiturile din străfundul inimii mele. Urăsc ideea de descompunere şi ideea că, pe undeva, fiecare dintre noi este un amestec eterogen de  substanţe dezgustătoare. Nu doar că n-aş plăti să văd leşuri, dar nu m-aş duce nici dacă m-ar plăti ei pe mine. Nici dacă mi-ar comanda advertorial. 

Mulţumesc, cotizez la stat pentru sănătate, pentru salariile unor oameni pe care-i interesează ce e dincolo de epidermă. Ăia n-au decât să se ducă să vadă expo de mortăciuni. Să afle cum e omul pe interior, şi să mă trateze când mă îmbolnăvesc. Eu nu vreau chestia asta. Carnea putredă şi osul sunt cele mai dezgustătoare lucruri din univers. 

Dar cele mai cretine bancuri pe tema asta sunt tot la mine-n redacţie: 

„Băi, io când o să mor o să-mi donez corpul ăstora cu expoziţia. Să fiu admirat de mulţime măcar după ce crăp.” 

„ŞOC! AFLĂ cine e primul ROMÂN care vrea să participe la HUMAN BODY. Citeşte AICI declaraţia MUMIEI!” 

Eu, dacă mor, vreau un singur lucru. Incinerarea. Să nu rămână hoit după mine. Să nu se descompună şi să nu se transforme în moaşte. Nu de alta, dar dacă mă uit la criteriile româneşti de sanctificare, riscaţi ca urmaşii voştri să stea la coadă să mă pupe, în câteva secole. 

39 de gânduri despre „The Human Gore

  1. Sub masca ta dura se ascunde o fiinta hipersensibila. Te-am ,,citit” din prima clipa cand m-ai contrariat cu unele agresivitati verbale, pe care le-am apreciat ca reactii ,,originale” de aparare.

  2. *în câţiva ani. :dismissed:
    P. S. în câţiva ani de la moartea-ţi. Care moarte să vină peste câteva… decenii… Măcar patru! 😀

    • taci mei, că de murit începem s-o facem din clipa când ne naștem. unde-ai mai auzit tu că moartea e un prag? moartea e un proces. te naști cu un număr de zile și ele tot scad… și tu te tot schimbi, tot îmbătrânești…

  3. Te pupa si acum si nu esti inca moaste. Am intrebat si io pe unul de ce se duce la odioasa expo. A raspuns ca vrea sa vada ce au in ei de au reusit sa chinuie lumea Bine ca enegia care il face pe om rau si nesuferit dispare . Daca te duci sa te parleasca la crematoriu scapi de pupat dar risti sa ajungi mititei la marchet sau mai stiu eu ce bodega traditionala cu expirate reciclabile

  4. Si cam care ar fi criteriile romanesti de sanctificare? Nu de alta, dar dupa criteriile astea au fost sanctificati, printre altii, Stefan cel Mare, Brancovenii, Daniil Sihastrul si ma gandesc ca valorile lor se ridicau totusi deasupra basculantelor cu continuturi obscure si obscene.

  5. „Singurul lucru care ţi-a pătruns minţişoara altminteri obtuză”? Destul de putin probabil sa fie chiar singurul, la fel cum putin probabil este sa fiu posesoare de minte obtuza, dar e cel putin la fel de trist sa traiesti cu convingerea ca detii adevarul absolut.

    • deţin adevărul absolut? doar pentru că îi spun unei hateriţe penibile că nu reflectă decât atât cât o duce mintea?

      dar te rog eu frumos, gata. chiar nu am nici timp, nici chef să lungesc un dialog cu un om prost, limitat şi chitit să semnalizeze cât e de prost şi de limitat. te implor, împroaşcă-ţi veninul în alte părţi şi pe mine scuteşte-mă. hai, multă sănătate.

  6. ba, stiu ca e o chestie intre pusti (apropos, ai si tu o varsta venerabila) prin care „cretin”, „tampit”, „nebun” etc. inseamna, de fapt, „cool”, da’ tu ai zis-o stricto senso, nu?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

