Maladia Ileana Lucaciu

Pentru ca un spectacol de teatru să fie considerat un succes, e nevoie de trei condiţii necesare şi suficiente:
a) Să aibă public
b) Să scrie bine ziarele şi revistele
c) Să-l înjure blogăriţa Ileana Lucaciu, pe blogul ei gratuit de pe blogspot.

Adică pe bune! Te bate Dumnezeu, îţi ia toate colaborările, te transformă într-un blogar oarecare, exact ca Gigel din Ciorogârla, şi tu tot nu înţelegi că e cazul să renunţi la acreli şi la mizerii gratuite (în celălalt sens al cuvântului!) şi să dai credit oamenilor care o merită??

Vorba proverbului din bătrâni: cine scoate gratuitatea, de gratuitate va pieri.

10 gânduri despre „Maladia Ileana Lucaciu

  1. Ar fi fost bine sa precizezi mai concret despre ce piesa e vorba… M-am uitat pe blogul respectiv – pentru prima data, ca nu auzisem de el pana acum 🙂 – si daca e vorba de „Tom si Jerry”, nu stiu daca respectiva cronica e obiectiva sau nu, nu am vazut piesa, dar sigur n-am vazut nici injuraturi… 🙂 Fiecare om are dreptul la o parere, buna rea… mai ales in domenii atat de subiective 🙂 Ceea ce pentru unii e o capodopera, pentru altii poate fi echivalentul unei hartii igienice :)… si nu, nu exista valori absolute…

      • evident, înainte nu mă interesa, nu urmăresc random people. dar atunci mi-am dat seama cât de vacă proastă şi persistentă în heităreală retardată este. şi de atunci o urmăresc cum spurcă orice spectacol decent.

    • „Ceea ce pentru unii e o capodopera, pentru altii poate fi echivalentul unei hartii igienice” – nimic mai adevarat, insa e important de stiut si momentul in care constati ca pt tine piesa are valoarea unei hartii igienice… inainte sau dupa ce NU ai avut cum sa te stergi cu ea?

  2. Habar n-aveam că Ileana Lucaciu are blog, nici nu mai știam nimic de ea. Pe când am cunoscut-o eu, la începuturile mele de la Cotidianul, găsisem un fel de figură maternă în ea, poate așa se purta și ea cu mine, dar apoi n-am mai avut nici un contact cu ea.
    Parcă ea nu-l suporta pe Afrim, din motive fără absolut nici o legătură cu perfomanțele lui profesionale. Eh, o fi și bătrânețea de vină?

    • O fi… desi mie imi da mai degraba senzatia ca oafa si ciufuta a fost toata viata.
      (Desi sa stii ca din cand in cand se intampla si oameni OK sau cel putin aparent OK sa se scarbeasca si/sau ramoleasca- am observat cazuri).

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

