Tu alegi afişul lansării Dona Juana Cărtureşti

Pe 26 februarie, după cum am spus, facem lansare la Cărtureşti. Pentru asta am făcut un shooting cu viitorul guest star al serii, actriţa Diana Cavallioti, şi cu fotograful Poqe aka George Popescu. Avem 4 ipostaze care ne plac grav şi nu putem decide. După ce ne-am certat toată după-amiaza şi ne-am bătut cu tot ce am găsit prin căşi, am zis să lăsăm poporul să decidă la ce i-ar plăcea să vină. Ce veţi zice în comentarii, aia va fi.

1. Unşarf

_MG_4092

Asta ne place pentru că e în ton cu trailerul cărţii, care, după cum ştim cu toţii, ridică unşarful la rangul de virtute.

2. Misterele şalului

_MG_4261

Poza asta ne place pentru că şalul vine în aşa fel, încât nu e clar ce face personajul din spate cu o mână. Fericirea din ochii celuilalt personaj dă nişte indicii, dar nu garantează nimic.

3. Arta cere sacrificii

_MG_4373

Aici, eu nu mă văd mai deloc, dar compoziţional, poza e genială. Poate că, cu cât mă văd mai puţin, cu atât e mai bine. 😀 E metafizică şi ABBA-esque. Parcă am fi două faţete ale aceluiaşi personaj.

4. Gardul Băncii Naţionale Române

_MG_4548

Aici, ne place tensiunea din atitudinea personajelor. E cea mai filmică şi mai naturală dintre ele. Dar şi cea mai dezavantajoasă fizic pentru ambele.

Declar votarea deschisă. Daţi comentariu cu viitorul afiş al lansării.

65 de gânduri despre „Tu alegi afişul lansării Dona Juana Cărtureşti

  1. Bai nene,m-au uitat acuma-n calendar si 26 cade intr-o marti. Io as veni dar sa fie mancare si bautura tata, cu catering ca lumea,nu doua piscoturi si-un vin.adica io asa zic ca se cade,tinand cont ca e lansare ca lumea,intr-un loc ca lumea. Adica altfel n-are rost sa ma deplasez,mai ales ca in aceeasi seara e si la unguri ceva,unde oricum e un vin rosu sigur si pateuri. Plus ca poa sa mai apara si altele mai tari in ziua aia. Dar vin sigur aici la Carturesti,daca se lasa sigur cu potol. Eu iau si la pachet,ce pula mea.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

