Prima noastră recenzie profesionistă

Cea a lui Dan Boerescu not included, pentru că Dan oricum nu e obiectiv. Îmi citeşte textele de dimineaţă până seara, Dona Juana a fost pentru el un soi de „meh. încă un text de Lorena Lupu. unu’ mai lung decât interviurile exclusive de 50.000 de semne cu diverşi artişti de marcă.”

Din respect pentru exclusivităţile pe care i le aduce lunar zâmbetul meu irezistibil, Dan ar fi scris oricum de bine, deşi, de 4 ani de când îi sunt colegă de tortură, îmi cunoaşte inside and out calităţile şi defectele scrisului şi e singurul om care ar fi putut scrie el însuşi Dona Juana din ce ştia despre modul meu de a scrie. Deci recenzia lui a fost binevoitoare şi fără entuziasm, ca atunci când îţi complimentezi nevasta.

E incitant ca prima recenzie profi să fie una pe Cinemagia. E nou şi neobişnuit pentru o carte. Deşi, dacă stau bine să mă gândesc, nimic din ce i se întâmplă Donei Juana nu e chiar normal. Mulţumiri autorului Mihnea Columbeanu.

În curând, Dona Juana va avea un randevu cu cititorii în Cărtureşti subsol, cu care iată, ne-am împăcat şi this is the beginning of a beautiful friendship. În curând, adică pe 26 februarie. Mai multe detalii, tot în curând.

Iată linkul de pe Cinemagia.

3 gânduri despre „Prima noastră recenzie profesionistă

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

