Botoxul mă fute la ficat

Eram eu în metrou. Atenţie, se deschid uşile. Se deschid uşile şi intră o fată superbă, înaltă, şatenă, cu ochi mari de căprioară, corp zvelt şi nişte buze canceroase, cât jumătate de faţă, umflate cu hidoşenia numită botox.

Mă întreb: cine are impresia, Dumnezeule, că umflătura aia nenaturală, herpetică de-a dreptul, că gogonăria aia e sexy? Eu, dacă ar trebui să sărut nişte buze cu botox în ele, cred că aş face ciroză subită de dezgust şi aş muri. OK, veţi spune voi, tipele cu botox nu vor să-ţi placă ţie, vor să placă sponsorilor.

OK, bine. Dar şi sponsorii cred că au ficat.

Da, veţi spune voi, sponsorii nu sărută astfel de buze decât cu capul penisului.

Bine, zic eu, să luăm orice organ din trupul meu. Să-l alegem pe cel mai irelevant, cel de care nu contează că mă lepăd, cel pe care nu contează unde îl bag. Să zicem, apendicele, că ăla e uşor de operat. NU MI-AŞ BĂGA NICI MĂCAR APENDICELE ÎNTR-O GURĂ CU BOTOX. APENDICELE MEU, INTRODUS ÎNTR-O GURĂ CU BOTOX, AR FACE PE LOC PERITONITĂ ÎN SEMN DE PROTEST.

Cititori, voi sunteţi bărbaţi. Ce preferaţi: buze cu volum mediu sau buze umflate cu pompa?

70 de gânduri despre „Botoxul mă fute la ficat

  1. tare aia cu apendicele :)))

    nici eu nu-i inteleg pe barbatii carora le plac astfel de femei, complet artificiale, insa, de asemenea, raman de fiecare data uimita cand stau de vb cu barbati despre cum vad/vor ei femeile. Mai mult, femeile care-si fac astfel de interventii, complet inestetice, si care arata ca niste sorcove, oare cum se simt cand ies ele frumos la club cu fata serioasa ( btw, este nasol sa zambesti mai nou) si mai vad cel putin 50 de alte femei LA FEL?!!

      • dupa sesizarile rogozanului,legea a fost modificata din radacini

        TEST OBSCEN la admiterea în magistratură: ”Sexul oral neplătit urmat de muşcături pe penis este perversiune sau vătămare?”

        Cei 1.000 de jurişti care au susţinut duminică, 27 ianuarie 2013, proba de evrificare a cunoştinţelor de drept din cadrul Concursului de admitere în magistratură, organizat în perioada noiembrie 2012 – martie 2013 au trebuit sa analizeze desfăşurarea unui act sexual şi să constate dacă s-a produs o infracţiune.

        Intrebarea 71

        1 /2.

        La Grila nr. 1 – disciplina Drept penal, pozitia 71, fost o întrebare inedită: Un bărbat i-a promis unei femei suma de 150 de lei în schimbul unei partide de sex oral. Nemulţumit de “prestaţie”, bărbatul o anunţă că nu-i va plăti niciun ban. Reacţia femeii a fost extremă: l-a muscat de penis, şi-l ameninţă că nu îi va da drumul până nu va încasa banii promişi. Bărbatul s-a ales cu 23 de zile de îngrijiri medicale dupa ce femeia l-a eliberat, dupa ce şi-a primit banii. Cazul a fost sesizat de site-ul lumeajustitiei.ro

        Întrebarea 71

        În timp ce X întreţinea un act sexual cu Y, majoră, pe care o cunoscuse într-un club şi căreia îi promisese suma de 150 lei în schimbul acestui act, i-a spus lui Y că nu-i va remite suma întrucât nu este mulţumit de prestaţia ei. În acest moment, Y şi-a înfipt dinţii în organul sexual al lui X, acceptând să îl elibereze doar când X i-a remis cei 150 lei. X a suferit leziuni ce au necesitat 23 de zile de îngrijiri medicale pentru vindecare. In acest caz:

        A.fapta de vătămare corporală comisă de Y este săvârşită în legitimă apărare, Y acţionând pentru recuperarea sumei datorată de X;
        B.Y nu a comis o infracţiune de şantaj care absoarbe vătămarea corporală;
        C.Y nu a comis o infracţiune de perversiune sexuală.

        jurnal de bordell
        2013-01-31 21:05:48 | Raporteaza

  2. am si eu o dilema : daca duduia face asa sacrificiu pentru preferinta apendicelui, de ce posesorul matzului mititel o lasa pe duduie sa fie inghesuita prin vagoane de metrou ?! adica, un pic de consideratie, asa… sau duduia cu botu inconsecvent cu marimea reala a labiilor mari spera la un apendice pe cal alb ?

    • Cam asa stiam si eu :D. Oricum, am prins idea. Din „studiile” personale am tras concluzia ca operatiile respective – botox si alte substante in diferite zone – nu le sunt adresate barbatilor ci doamnelor. Este ca si cu muschii la „barbati”. Multi dintre noi mergem „la sala” mai putin pentru admiratia doamnelor si mai mult pentru admiratia(sau ciuda) cogenderilor.

      • Ar fi o ipoteza….
        Ma gandesc ca multe donshoare de genul asta isi fac operatiile estetice pe banii a diversi domni generosi; nu ca domnii generosi ar vrea neaparat; dar ele insista.
        Asa ca, nush… o fi si boticul umflat un mod prin care pitzi semnaleaza ccelorlalte fufeuze ca se afla in posesie de domn generos care sa-i sponsorizeze transformarea in cyborg. Si, daca e single, sa semnaleze potentialilor admiratori ca e genul de persoana atrasa de coca….astia, domni generosi care sa investeasca in bunastarea ei materiala.

  3. Ma bag si eu in discutie, desi e una care tine de genul feminin, doar ca eu sunt la capatul celalalt, sa-i spunem cel al utilizatorului final. Din pacate foarte multe doamne/domnisoare considera ca utilizarea tehnologiei si a materialelor ajutatoare le face mai atragatoare, si exista, desigur, si admiratori de genul masculin pentru care nu conteaza ce-i in buza sau in tata, important e sa fie umflata si moale. Dupa parerea mea acestia sunt doar consumatori de unica folosinta; iata ca exista nu doar produse de unica folosinta.
    Dupa mine, si nu numai, naturaletea si, foarte important, un complex de factori fizici si spirituali definesc adevarata frumusete a unei femei. Ca lacul, vopselele, pudrele, botoxul, acidul hialuronic, silicoanele, si mai stiu eu ce alte substante minunate, trebuie, daca este necesar, folosite ca sa puna in valoare bogatiile naturale ale femeii, iar nu sa devina un ambalaj al acestora. Dar …. marketingul companiilor care se ocupa de infrumusetare, de la cele de farduri la cele de estetica chirurgicala, este din pacate coplesitor.
    E drept, ca sa-ti mentii un corp frumos si sanatos, fie doamna, fie domn, trebuie sa ai putina vointa, sa nu mananci orice oricand, sa faci in mod regulat sport (plimbatul prin mall respectiv caratul box-urilor de bere nu inseamna sport), sa nu abuzezi de vicii (de la fumat la golaneala sistematica pana la orele diminetii prin cluburi).
    Nu-i mai putin adevarat ca ambalajul vinde marfa, deci cei care cumpara asa ceva, cumpara ca sa consume, la barbati ma refer. Dar cei care-si doresc o aroma fina, o lucrare de arta (well), vor cauta mereu un rid abia vizibil la coltul ochilor, o suvita rebela, un san liber dansand pe sub bluza, un zambet rasarit intre buze sincere si inflorit in privire. Pentru acestia orice altceva e doar comert si nu vor considera ca raportul calitate/pret merita investitia.
    Cred ca n-ati inteles nimic 🙂 dar nu stiu cum sa ma exprim delicat intr-un subiect atat de sensibil pentru doamne. Daca e sa fiu direct, ei bine, mie imi place sa trag putin cu dintii de buze … voila 🙂 Si sa gadil adanc in suflet, voila ! Si nu sunt singurul de pe planeta cu dorintele astea. Cred !
    Si apoi, daca ar fi sa-mi iau o masina second hand, m-as uita sa vad daca nu cumva e revopsita si are kilometrajul dat inapoi. 🙂
    Dar …. De gustibus (et coloribus) non disputandum (doh ! 🙂 )
    Si de asta exista pitipoance, nu ? Sa se botoxeze, hialuronicizeze, siliconeze. Doar de asta exista bizoni, sa le admire 🙂

    • buei ce ati putut face! Din cauza voastra azi eram sa iau dua genti in cap si un calup de injuraturi, dar am aflat misterul botoaselor. Pe la 10 am plecat in cautare de botoxiste sa aflu de ce naiba isi umfla buzele.Am mers cu metroul in toate directiile si nici urma de botoase. Pe la pranz am gasit doua la Timpuri Noi dar nu erau prea primitoare la discutii si aveau si genti mari pline cu gantere cred. Cand sa ma retrag si sa ma declar pagubas la Eroilor vad una care astepta si peronul era mai liber. Ma inarmez cu tupeu si dupa ce-i umplu urechile de scuze si rugaminti ii pun intrebarile De ce si-a umflat buzele si daca look-ul este adresat unei anume persoane sau publicului in general. Raspunsul era diferit de asteptarile mele .A facut asta din motiv ca se plictisise de imaginea ei si isi dorea o schimbare(un rasfat,un moft). A avut mai multe optiuni: tatuaj dar era greu de scos, retus nazal dar si asta era definitiv,…..asta cu buzele i s-a parut mai interesant si noutate in cercul ei de prietene. In concluzie am fost in afara subiectului si imi cer scuze pentru tot ce am zis depre botoxiste. Discutia asta prelungita despre botox este exagerata. Sunt 2-3 botoaxe la mia de locuitori asa ca nu stiu de ce sunteti asa de disperati

      • Hmmm, eu cred ca tu te-ai intalnit cu o oama de stiinta. Profilul psihologic pe care-l intuiesc din discursul tau nu se incadreaza in sablonul clasic al unei botoxiste simple. Zici 2-3 botoxate la mia de locuitori ? Poi sunt pedeliste toate ? 😛

        • Mei la tine acasa este ori parlament ori celula de partid(sta in gazda la doua botoase) Botoaxa gasita cu greu de mine era de la medicina(banuiesc) si dama educata de bucale. Sa stii ca o sa te surprinda nu era tzoapa si mai avea ceva tigle pe casa

        • La mine-acasa buzele sunt coapte
          De altele ce le saruta-intreaga noapte
          La mine-acasa sanul e rotund
          De gura care-l musca incet cu dinti de dor flamand
          La mine-acasa pantecul e plat
          Fiindca-l mangaie o mana de barbat

          Na ! 😛

        • Daaa! Din colectia,, Aventurile poetului Mazare sau Printesa si bobul de mazare,, Versul corect este ,,buzele sunt crapate,, Buei gata am terminat cu buzatele ca ajung sa ma uit la toate maimutele daca au buzele umflate.

        • haha ! toate maimutele au buzele umflate si crapate ! abar nai ! numai la mine-acasa buzele sunt coapte ….

          priveste uratul fiindca numai asa poti invata sa simti frumosul (sunt un mazar poet si filozof 😛 )

        • Maine ma duc la gradina zoologica sa imi vizitez rudele. Cu ocazia asta am sa fiu atent la botul de maimutza sa vad daca este dat cu botox

  4. Moartea apendicelui: gâturi alungite din Thailanda, labe-nghesuite din China, buze şi urechi decupate din Africa, buze umflate cu pompa de peste tot, PĂRUL PERMANENT.

  5. imi adusasi aminte de versurile piesei a trupei fara zahar. Dau la pompa, cand vad ca fata a mai slabit. Dau la pompa. Si tot asa. Eu nu as face asta. Nici sa pun mana pe niste sani mari, apetisanti si de regula siliconati.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

