Dragostea doare

Ieri, la Lincoln, cu cele unşpe nominalizări ale sale, stăteam, căscam şi mă întrebam.”What the fuck is wrong with me? Nu mai am sensibilitate la frumos?” L-am luat de pe net, am adormit în primele 10 minute. Azi, în pauza de după prânz, idem. Pana mea, Lincoln ar trebui distribuit în farmacii pe post de somnifer.

Să trecem la Amour. Îmi ziceam că dacă nu-mi place nici Amour, e clar, mi-am pierdut simţul frumosului. Că mă duc în munţi şi mă călugăresc.

DAR AMOUR E PERFECT. E MINUNAT DA CAPO AL FINE. N-AM GĂSIT NICI O SECVENŢĂ – NICI MĂCAR CITATUL AUTOIRONIC DIN CACHE – CARE SĂ MĂ PLICTISEASCĂ, SĂ MĂ IRITE A CĂCAT BĂGAT AIUREA SAU SĂ MI SE PARĂ RETARZENIE.

dezvolt mâine, în cronică pe Tabu.

Concluzia: unii regizori chiar vor să spună o poveste, alţii vor pur şi simplu să vadă câtă pulă pot să sugă snobii fără să protesteze.

10 gânduri despre „Dragostea doare

  1. ,,alţii vor pur şi simplu să vadă câtă pulă pot să sugă snobii fără să protesteze,, Ms. Daca tu esti autoarea acestei propozitii sper sa imi dai voie sa o folosesc in loc de ,,pupincurism,, in frazele mele

  2. M-am indobitocit din momentul in care am incetat sa mai citesc.Mie imi placea Bellow.Mi-a placut cand si-a plans de mila sie-si,la inmormantarea unui strain.Asa mi-ar place(las-o p-aia cu placea)si mie.Dar nu mai sunt straini.Ii cunosc pe toti.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

