My Newest Fetish

Carcotasi

Noul meu fetiş este umorul benign, care te face să râzi cu poftă, fără să-ţi vină să-i fuţi un pumn în meclă hazliului-wannabe. Şi noua mea mare dragoste este Mihai Găinuşă. M-a cucerit definitiv. Am altă dramă la activ, exact ca domnul Ion Susai.

Foto de marele artist al imaginii Mihai Vasilescu, KISS FM.

14 gânduri despre „My Newest Fetish

  1. Imi cer scuze ca va deranjez cu o intrebare: intamplator ati inceput facultatea in Brasov inainte de a merge la Bucuresti? privind fotografia imi aduceti aminte de cineva…Este posibil sa ma insel dar semanati foarte mult cu ea la nume si fizic

  2. [at]neax

    Azi noapte te-am visat; Şi m-am trezit din somn plângând (vezi FOTO aici: 😥 ); Visam că ai plecat râzând (vezi FOTO aici: 😀 ); Şi-apoi m-ai înşelat ( 🙄 ); Minciunile din vis; Eu niciodată n-am crezut; Dar noaptea asta m-am temut ( 😯 ); De-aceea eu ţi-am scris:

    Răspunde-mi tu sau să-mi răspundă orişicine
    Care din voi, visul sau tu, minţiţi mai bine?

  3. Daca nu gasesti un cocos merge si o gainusa fie el si Mihai. Atentie la creasta, la pinteni si nu uita sa-i lasi doua tri pene in coada sa-l recunoasca nevasta

  4. nu asta-i problema. nu-i rau sa ai curu mare. ai stat aiurea in poza. ai tzitze mai frumoase ca ailalta da’ stai cumva cocirjita in poza de zici ca-ti atirna tzitzele pe burta sau iti pleaca curu de subratz. ia atitudine in poze. gainusa e gainusa. n-avem ce comenta il stim cu totii.
    parerea mea.

    • Alta parere La prima vedere de profan in arta fotografica imaginea imi sugereaza tabloul: o femeie buna de tranta langa una care daca-si uita telefonul acasa nu mai urca liftul cu ea, inconjurate de doi labari care nici in poza lui Mihai Vasilescu nu se abtin si isi tin mainile in buzunare sa creada lumea ca au frigarui

      • marea problema din poza este acel pulover deschis la culoare care contrasteaza cu pantalonii si acel aspect trapezoid da senzatia ca Lorena are curu ca bunica. o o camasa rosu in carouri ar fi rezolvat elegant problema. aici e si vina fotografului.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

