Chiar aşa, ce-şi doresc bărbaţii de ziua lor?

Azi e ziua lui Nedo. Îl sun să-i zic la mulţi ani şi-l întreb ce-şi doreşte de ziua lui. Zice că nimic. Şi începem un dialog retardat, că oare când primeşti mai multe cadouri, când ai o relaţie – depinde de stadiu -, când eşti singur – în funcţie de câţi vor să te are – sau când eşti căsătorit.
-Căcat, zice Nedo. Când eşti căsătorit, DAI cadouri. De primit primeşti doar chestii de bărbierit, şosete şi chiloţi.
-Bun. Păi zi ce doreşti de ziua ta?
-Nimic.
-Pula mea, măcar o femeie ştie să dea un răspuns concret: Vreau un parfum Chanel, vreau un rimel Estee Lauder, vreau o garsonieră în centru. Voi nu ştiţi să cereţi, ştiţi doar să vă plângeţi de ceea ce primiţi. Sau nu primiţi.

Hai, baza de cititori. Ce-şi doresc bărbaţii de ziua lor?

76 de gânduri despre „Chiar aşa, ce-şi doresc bărbaţii de ziua lor?

  1. Da, jucarii. O papusa, o masinuta, un tanc cu telecomanda, un Playstation, etc. Reale, sau daca nu se poate, chiar jucarii. Eu de sfantul Ion am primit un dragon cu telecomanda. Cica e pentru +3 ani. Cred ca au mancat un 0.

      • cand spun de ziua mea ca nu stiu ce-mi doresc este pt ca nu asociez acest eveniment cu impartatirea asta de cadouri, poate nu am primit prea multe cand eram mic. ca sa fiu la obiect, prietenii adevarati stiu ce iti doresti,(as in chestii materiale). daca ziua mea e un motiv sa imi cumpere, pai sa se sesizeze.

    • Bine ca am dat un search inainte sa raspuns. Subscriu iar cadoul va si si mai mult apreciat atunci cand nu este de la partenerul de viata. Am o presimtire ca nu va refuza 😉

  2. Daca acel cadou nu poate avea o natura materiala, atunci ma gandesc la ceva memorabil in dormitor. Pentru cadouri de natura Mastercard : gadget uri, ” la naiba, ii lipseste un hard disk, un ceas misto ” fara abonamente la fitness ca e si cum i ai face cadou sapunul Protex, il inviti la curatenie.

  3. s-ar puteai sa-i placa: un telescop, o zgarda cu telecomanda, o tarantula, cartea rosie a lui jung, o calatorie in tibet, un scanner cu infrarosii, „crime celebre”, editie de lux, un bilet la tom waits, o tava cu baclavale.
    daca as fi barbat, cred ca o zi de vacanta absoluta, ca sa rezist in restul de 364.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

