„Tu mai stai, Ziţo?”

Mă enervează oamenii-lipitoare.

Oamenii care se oploşesc pe capul tău (fie online, fie irl) şi încep să te fută vertiginos şi sistematic la icre. Ajungi să-ţi fie atât de silă de ei, încât le fuţi mamele din cinci în cinci minute, poate-poate îi determini să ia şi ei puţină distanţă.

Asta nu înseamnă că sunt un grinch singuratic. Dimpotrivă, iubesc tovărăşia oamenilor şi îmi place să fac lucruri cu ei. Până în momentul ăla absolut iritant, când încep (unii, nu toţi)  să ţi se suie-n cap şi să te sufoce cu insistenţe.

Omul normal nu face asta. Pentru că omul normal are propria lui nevoie de intimitate, are muncă de făcut, are şi alţi prieteni, pe scurt, are o viaţă. Şi atunci, viaţa omului normal şi a ta decurg normal, se intersectează în momente reciproc agreabile şi continuă normal.

Omul-lipitoare e genul musafir nepoftit, pe care-l uită Dumnezeu pe capul tău. Tu ajungi să te demachiezi, să te speli pe dinţi, să scoţi peruca şi proteza, să le pui în pahare pe noptieră, în ideea că a sosit momentul să se care, iar el nimic. Omul-lipitoare e ăla care nu simte că a sosit momentul să se ducă acasă. Şi se miră de ce e lumea rea şi de ce nu-l invită nimeni nicăieri. Iar dacă-l bagi în vagin matern – unic mod de a-l expedia – brusc, devine duşmanul tău înverşunat şi se apucă să te înjure la toată lumea, cu aceeaşi insistenţă cu care înainte te futea la icre şi îţi sugea energia.

Omul-lipitoare ar trebui împuşcat la naştere. Şi planeta ar fi mult mai aerisită şi mai locuibilă.

32 de gânduri despre „„Tu mai stai, Ziţo?”

  1. Majora greseala sa-l ai in cercul de prieteni to begin with. Am un „nasuc” antrenat pt astfel de dobitoci si le tai macaroana inca din stadiu de faina.

  2. Soluţie parţială: Când vine la tine, nu scoţi niciodată sticla de ţuicoză de 1 litru plină. Nu pleacă înainte de golirea completă.
    B: Îţi ţii şi peruca în pahar sau ai proteză din 2 bucăţi?

  3. lasand la o parte rautatile primite. Asa vad eu o impacare cu Lorena

    Sa ma laud. Am cumparat cartea in seara asta o citesc maine si poimaine o visez si raspoimaine va spun efectul Va urez postari fericite sau poate mai bine cumparati si voi cartea si marti tocam aici impresii Este un mare avantaj sa ai aici pe autor care poate sa-ti traduca ce nu ai pricipit cu riscul ca moare de nervi asa cum am facut eu Bye!

  4. Dar daca pui o lipitoare pe pula, ce face? Suge sangele din pula sau sperma din pula? Dar pe coaie? Poti fute un cur cu o lipitoare pe pula, si pula bagata in cur?

    • 1. incearca sio sa vezi
      2. 90% sangele
      3. vezi 2.
      4. intreabo pe vecina de deasupra Sorina D. ca dupa gravatar pare fata citita care stie chestii dastea.

  5. atata timp cat unitatea nare afisat programu de functionare L-V 09-18, S 09-14, D inchis, se subintelege cai nonstop pana la ultimu client. referitor la clientela, jupana nare de ce sa se mire de calitatea execrabila a majoritatii consumatorilor intrucat nica-ieri nu scrie acesul interzis cainilor, tiganilor, gaozarilor, labagiiilor, gen.
    varsundumi offfull, consider ca nam nici un motiv plauzibil argumentat sa parasesc incinta, deci dau statia si mai tare pa sistem turbo.
    si daca ma fac a dracului ma inbat ma urc pe mese si fac striptis dandumi chiloteiii jos si punandui lu neax pe cap.

  6. SA INCEAPA PETRECEREA!!!!

    dedicatie e e e e, pentru tru tru tru, domnul Gheara, a a a, sa traiasca, a a a:
    „oh mama this boy surely has some gipsy blood”

        • serios, ai ajuns să mă enervezi atât de tare, că mi-aş dori să existe automatic response, ca la mail, când e lumea-n concediu. „Ne pare rău, sunt în concediu, reveniţi după 10 ale lunii viitoare”.

          În cazul tău, mi-aş dori să pot seta automatic response „mai du-te-n pula mea”, ca să nu mă chinui s-o tastez manual de câte ori dai un comentariu.

        • te enervezi aiurea
          Nu asta este scopul meu (daca ar exista un scop) Nu ma mai trimite atat de des in pana ta ca ma obisnuiesc si incepe sa imi placa. Tu ti-ai atins scopul ai reusit sa ma faci sa cumpar cartea acum o savurez . De ce vrei sa ma faci sa o arunc in foc inainte sa o termin?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

