Adina are ochi de vultur

Adina Chitu: am citit prefata lui mungiu, misto:) auzi imi arati si mie reclama aia:)))?
lorena lupu: care reclamă?
aaaa
scuze
stai
Adina Chitu: ok astept
lorena lupu:


Adina Chitu: Dragutza:d usor eufemistica, arata ca o pictura de Veermer in miscare:)) enervanta melodia de pe fundal, tu arati ingenuua acolo ca Voichita lui Mungiu:)))
de aceea i s-a părut sexy probabil
lorena lupu: Păi na. :)) toate filmele lui sunt cu Măriuci
Adina Chitu: Imi place ca are personaje feminine postate bine de tot…deloc cliseice
lorena lupu: abia când a văzut că şi eu am potenţial de Măriucă a decis că merit prefaţată. :)))
Adina Chitu: :))) buey poate iti propune si un rol
Ar fi tare
lorena lupu: proasta satului? :))

De fapt, am postat acest dialog să vă amintesc că mai aveţi 8 zile de discount pe bază de pulifrici.

3 gânduri despre „Adina are ochi de vultur

  1. Lumeee… lumeee… Ochiul meu de vultur mare descoperireeee faceeee… Priviti la lincu’ urmator pe cine am gasit:

    Sora geamana a lu’ doamna Lorena?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

