Urări de senzaţie

5 gânduri despre „Urări de senzaţie

  1. Vai dar ai tifon, ups, iphone. Cat mi-a tanjit si mie corasonul dupa unul, pana cand am observat ce subdimensionata este bateria :(. Acum salivez la un Samsung Note 2 sau de ce nu, un Galaxy S3, dar destul cu kilogramele de conversatie inutila. Cum te recuperei dupa alcohoale? Sunt curios pe cine-ti reversi limbajul vulgar in noul an. I’m popcorn ready, let the flame begin!!!

      • Oricat mi-as dori sa te cred, prietenul meu imaginar imi spune ca e nevoie doar de timp, pana sa te calce indeajuns de tare cineva pe nasturi, incat sa te exteriorizezi. Rabdare si tutun deci.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

