Îndrăzneşte să fii şi mai tandru!

Mulţumesc trollilor mei că mi-au făcut blogul un loc vesel pe tot parcursul acestui an minunat. Închei cu cel mai romantic schimb de replici la care am asistat vreodată (mai exact, am râs în metrou de la Unirii şi până la Dristor, de ce uitau ăia la mine ca la maşini străine. Dotate cu laughing mode.).

sugpula

Aşa să râdem şi în Noul An.

L.

2 gânduri despre „Îndrăzneşte să fii şi mai tandru!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

