Cum să fim mai răi de Sărbători. Idei practice

Ne amintim de toţi cei care, din meschinărie, mârlănie sau incapacitate de a crea content propriu, ne-au făcut câte o nasoală în anul care se încheie. Şi le dăm SMS:

Ia zi, mă, bagi cârnatu’ la maţ şi o arzi idilico-bovino-creştin? Să ştii că n-am uitat XXX şi îţi doresc ca spiritul Sărbătorilor tale de căcănar odios să fie îmbibat de chestia asta. Sta-ţi-ar caltaboşu-n gât.

Asta a fost ideea mea. Aştept idei practice şi de la trolii blogului.

32 de gânduri despre „Cum să fim mai răi de Sărbători. Idei practice

  1. Compune un mesaj care sa contina „suna-ma insistent, este urgent!”, apoi lasa-i sa sune. Asta reuseste mereu sa-mi scoata demonii la vedere. In ziua de azi, cred ca e cel mai de cacat lucru posibil, sa suni pe cineva care nu raspunde …

      • trebuie s-o faci „aplicat”. „suna-ma urgent, trebuie sa-ti DAU ceva absolut deosebit de la o persoana importanta, stiu ca ti-ai dorit dintotdeauna asa ceva”. daca stii clar si ce anume… cu atat mai bine. daca poti introduce mai multe date de la acea persoana misterioasa… e si mai aplicat. mai ales daca nu poate verifica informatia. iar mentiunea: „daca nu te grabesti o sa pierzi si-o sa regreti” pune si caimac.

  2. Poti desigur sa-ti anunti vizita la o anumita ora, apoi sa o tot amani cu cate jumatate de ceas. Asta din nou reuseste sa-mi futa nervii pana la orgasm.

      • Depinde cat de departe vrei sa mergi. Poti incepe de la sentimente de vinovatie „Nu mi-ai luat nici macar un ac de gamalie??!!! Nici macar ATAT?!”, pana la „Tot ce-mi doream era sa te vad pe tine fericit(a), eu pentru mine nu voiam nici macar un ac de gamalie … „. Cat de scorpie vrei sa fii tura asta?

        • Chiar si ipotetic honey. Povestim, povesti, povestitoare despre subiect, nu spune nimeni sa-ti iei notite si sa le pui in practica. Cel putin nu acum 😛 keep them for later on :-„

  3. Cum fac io cu marlanii: ii fac cu farmecele feminine ce ne caracterizeaza sa fie in limba dupa mine, sa cheltuiasca o avere (asa mi-am luat de pilda aiphone) in speranta ca le voi permite intr-un viitor sa-mi linga fofo. la momentul mestesugit ales cand bou baltii e falit ii permit sa-mi dea limbi si la prima sarbatoare de genu onomastica, nasterea/pzm/penisu lu neax/ inaltarea lui Cristos pac mail catre bou si cc catre agenda lui furata in prealabil cu o adeverinta medicala plastografiata cum ca sunt pozitiva la HIV si-l sfatuiesc sa se caute.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

