Oh, yes! Oh, yeees! Right there, honey…

Un text în care mi-am găsit, sintetizate, ideile despre viaţă şi lume. Vreau să-l iau acasă pe autor şi să-i fac clătite.

Aici.

8 gânduri despre „Oh, yes! Oh, yeees! Right there, honey…

  1. Imi place la nebunie Cracked (in mare parte ptr umorul absurdist si falic) dar nu prea ma incanta articolele cu sfaturi de viata. De cand a venit John Cheese au inceput sa apara din cel mai mult. MORE DICK JOKES.

  2. Bune lucruri. Exact scena cu Baldwin a fost exact ce reţinusem din filmul ăla. Mă ustură doar o întrebare: Să luăm un hoţ care a furat fura niţel din făina de gogoşi a câtorva sute de oameni. Apoi a furat din economiile câtorva zeci de mii de oameni, prin FNI. Ce drac de beneficiu aduce el celorlalţi?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

