Prostul combatant

În seara asta, am râs copios de următorul dialog (din care citez exact materialul hazliu).

Simona Tache
about an hour ago
Cum e, frate, să împrumuți pe cineva cu bani (nu puțini), pentru 2 luni, dar să treacă 4 ani fără să fi văzut vreun leu înapoi? Care e cuvântul care definește această situație? Nu, nu e „nesimțire”, simt nevoia unui cuvânt mai puternic și încă nu l-am găsit 🙂

(Comments de compasiune, glume, sfaturi, etc.)

Şi apare vita. Cu comic de nume, ca la Caragiale:

Chimirel Nicolae …treci de faza asta…poti mai mult…parerea mea…
26 minutes ago · Like

Simona Tache Chimirel Nicolae What? Tradu, că n-am înțeles părerea ta:D.
25 minutes ago · Like

Chimirel Nicolae …si daca nu ti i primesti,ce faci? nu mai ai viata?
24 minutes ago · Like

Chimirel Nicolae viata ta se opreste la aceasta futilitate?
23 minutes ago · Like

Lorena Lupu Simona, poţi să-mi împrumuţi şi mie un rinichi? Că ai viaţă şi după, ce naiba. Sau de ce-ţi încui uşa noaptea, chiar dacă-ţi fură ăia tot din casă, viaţa merge înainte, right? :))
23 minutes ago · Like

Chimirel Nicolae nu cred ca te exprimi numai la chestii materiale!
23 minutes ago · Like

Chimirel Nicolae …nu compara rinichiul cu….o mie de amarite de euri…te rog!
22 minutes ago · Like

Lorena Lupu de ce, în fond şi rinichiul e tot o chestie materială.
21 minutes ago · Like

Simona Tache Chimirel Nicolae Aoleu, iar dumneavoastră cred că ați nimerit foarte greșit aici, la mine în lista de prieteni. Mă gândesc să ne despărțim repede, căci prevăd și alte intervenții la fel de profunde ca asta și mi-e să nu ajungem să ne obosim reciproc:)
20 minutes ago · Edited · Like

Lorena Lupu şi dacă tot îs amărâte, nu-i dai tu Simonei mia aia amărâtă? Că, na, materialul nu contează.
20 minutes ago · Like

Chimirel Nicolae doesn t matter!
20 minutes ago · Like

Şi aici se relevă ce-l mâna pe prost în luptă.

Chimirel Nicolae …in orice caz…credeam ca putem discuta in contradictie! daca cu tine nu,atunci cu cine?
19 minutes ago · Like

Lorena Lupu Genial. Omul care se pune în faţa spânzuratului, cu funia-n braţe, să discute în „contradicţie” despre rolul estetico-edulcorant al săpunului. mooooor. :))))))))))

––––

Nu mă pot sătura minunându-mă de numărul halucinant de mare de retardaţi care cred că, dacă o femeie e mai dezgheţată, visul ei e să se contrazică cu toţi irelevanţii de pe net. „Vreau să te provoc / Vreau să te pun în dificultate / Vreau să te combat”.

În mintea prostului, dacă femeia obişnuită poate fi sedusă cu flori, bijuterii, cine romantice cu lăutari, plicuri cu euro, whatever, inteligenta trebuie musai impresionată cu „contradicţie / zgândărire / futere la icre (termenul meu, n. r.)” Mi-a şi explicat o dată unul că „aşa o pui pe gânduri”. E „tactică de învăluire prin contrariere”.

Între noi fie vorba, e doar tactică de suge-te-gheorghe-suge-te-ioane. Cea mai ineficientă din univers. Şi, da, e nevoie de o prostie sinistră s-o vezi pe una că aleargă de colo până colo cu găleţi şi cârpe, că a inundat-o ăla de sus, iar tu să te aşezi calm în prag, să-i explici că apa e material curgător şi că ce curge din tavan acum nu e totuna cu ce a curs acum 5 minute, că e acelaşi şuvoi, dar alte molecule şi că tavanul e o futilitate. Şi apoi: credeam că eşti o intelectuală şi că-ţi place să discuţi în „contradicţie”.

UNIC RĂSPUNS VALABIL: Futu-ţi morţii mă-tii de bou.

7 gânduri despre „Prostul combatant

  1. :))))))))

    Dar poate e genul motivaţional autentic (fruntea sus, gândeşte optimist), fără simţul profunzimii, şi doar a încercat s-o dreagă cu contradicţia la sfârşit… 🙂 Şi tu te superi repede, Lorena, eu simt compasiune faţă de ei. 🙂

    • Io-s pe principiul „Dacă nu poţi ajuta, măcar taci, în morţii mă-tii”.

      Numai o vită sinistră poate crede că un mod de a calma interlocutorul nervos pe o problemă e să-i spui că problema lui e irelevantă. Nu-l faci decât să se enerveze şi mai tare.

  2. Provocarea intelectuala…mhahaha! servicii in plus pentru nimic! Foarte inteligent, Nicolae si cum il mai cheama, fara partea cu inteligenta! Si da, grozava esti,Lorena!

  3. Aha, fain dialogu. Io vreau doar s-o ajut pe Simona Tache sa gaseasca cuvantul ala mai puternic decat ” nesimtire „. Propun ” cine dracu m-a pus sa-i dau 1000 de euro pe ochi frumosi ? ” sau ” Mi-am cautat=o cu lumanarea cand i-am dat bani imprumut cu mii de promisiuni si multumiri pe post de garantie „

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

