„Nu eşti aşa cum scrii”

Nu mi-e clar la ce se aşteaptă din partea mea oamenii care ajung la mine citindu-mi întâi blogul. Să se trântească uşa de pământ şi, din spatele ei, să apară Mozilla Firefox? Să apar într-o cafenea şi să sparg toate ceştile de pe mese în semn de salut voios de pionier? Să scot dintr-o cizmă o cravaşă şi din cealaltă un dildo de 35 de cm şi să-i bat cu dildo-ul, în semn de utilizare neconvenţională a obiectului?

Cert e că, dacă aş avea câte zece euro de fiecare „nu eşti aşa cum scrii”, aş fi acum în Caraibe, savurând iarna de la mare distanţă. Şi ba da, sunt exact cum scriu. Că nu mă manifest în locuri publice, sau cu necunoscuţi nevinovaţi, e cumva de la sine înţeles.

15 gânduri despre „„Nu eşti aşa cum scrii”

  1. Pai poate aci e problema, dac-o fi problema. Ca induci cumva ideea ca te manifesti ca in scris in orice situatie si la orice ora, ca nu ai vreo greata legata de locatie sau public.

    Zic si eu ca unu’ care te citeste ocazional.

  2. sigur nu ne-am născut în aceeași zi și nici în aceeași zodie -asta pentru că habar n-am, dar tu scrie și manifestă-te, la o ora asta târzie îți închin un 50 de Metaxa, meriți în felul cum exact scrii.

  3. Poate cand scrii te transformi :p. De unde atatea pretentii? Eu cred ca e o problema generala a omului prost in contact cu arta/forme ale ei. Poate Ceaikovski cand scria muzica pt „Lacul lebedelor” i-o tragea cuiva in cur, si?
    Romanul „Dona Juana” e maxim

  4. Si tu faci greseala asta de perceptie, doar ca o folosesti sub forma argumentului „voi, badaranii de net, care fata in fata sunteti niste mielusei speriati de realitate”. Daca toti cu care te futi in gura pe aici ti-ar da cate o caraba, pula mea, unde s-ar ajunge?

      • nu asta era discutia. in luarile pe cardan cu diversi marlani, na, iti las victoria asta, folosesti uneori argumentul de mai sus. cum lumea se asteapta de la tine sa dai cu suriu’ pentru ca iti bagi pula pe net, asa consideri si tu ca daca marlanul de net nu e la fel de marlan/agresiv in realitate denota o slabiciune, ca nu are coaiele sa puna forta unde a pus o vorba marlaneasca. forta de orice fel, chiar argumentativa. n concluzie, iti dadeam dreptate, nu ne putem comporta mereu cum scriem pe net, dar uneori si tu ai asteptarea asta. pula mea, eu cand te injur, te injur ca ma amuza inversunarea din replica. ma amuza, nu mai esti ca pe vremuri.

        • Păi dacă e agresiv pe net, îl înjur pe net, nu îi caut ipul să vin acasă / la birou şi să-i împuşc familia. Deci, eu una nu confund netul cu irl-ul.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

