Visez vegan

E extrem de amuzant modul în care teoriile despre drepturile animalelor şi toate broşuricile informative care ne cad în mână ne revin în vise noaptea.

De exemplu, noaptea trecută, am visat că eram copil în scara blocului. Şi gaşca de golani stătea adunată, ca de obicei, iar unul avea legat cu o sfoară de gât un purceluş mic, drăgălaş şi roz.

Piglet
Cam aşa.

-De ce l-aţi adus pe ăsta?
Evident, golanii din faţa blocului nu aveau nimic bun de gând cu nici o chestie care le cădea în mână. Sau, poate, retroactiv, îmi dau seama că aveam eu o părere prea proastă despre ei.
-Să-l îngrăşăm şi să-l tăiem.
Şi un retardat rânjit:
-Păi de ce să-l mai îngrăşăm, hai să-l tăiem chiar acum.
A scos cuţitul şi l-a apropiat de purceluş, care a început să se zbată şi să guiţe.
-Taci, mă, fire-ai al dracu’.
Iar eu – da, ştiu, lame. Dar aşa-s visele oamenilor, lame. Influenţate de lamenessul chintesenţial din om, care în somn nu e cenzurat de nimic. Eu, previzibil, am smucit cuţitul şi l-am înfipt în animal. Nu în purceluş, logic.
-Mori, mă, gunoiule. Ce rost ai tu în viaţă. Să mănânci mâncarea lu’ tac-tu şi a mă-tii, să o arzi inutil sub soare şi să chinui fiinţe nevinovate.
Şi băgam cuţitul în ăla, în mod repetat, iar sângele sărea ca-n filme execrabile cu bătaie.
-Ziceţi-i lu’ mă-sa să facă caltaboşi şi cârnaţi din el. Măcar carnea lui, în sine, e mai valoroasă decât gunoiul făcător de umbră pământului degeaba şi de răutăţi gratuite, care a fost.
Şi cu asta, am luat purceluşul cel roz în braţe, iar ăla a început să-mi grohăie încet în curbura gâtului. M-am trezit: evident, nu era grohăit, ci tors, şi nu era purceluş, ci pisică.

Dar, plm… să vezi un film cu sânge şi să citeşti o broşură despre drepturile animalelor – şi, oops, visele te transformă în Golden Sword – The Mighty Pig Defender.

2 gânduri despre „Visez vegan

  1. Plagiat, plagiat! De când caut asociaţi să deschidem o fabrică unde, la un capăt să intre politicieni, gaozetari tip A3 şi alte reziduuri din astea inepuizabile şi, la celălalt, să scoată făină proteică.

    • dragu meu, tu esti ecscroc? cauti fraieresteni sa le ie-i banii? a doua lege imediat dupa aia cum ca nu se poate perpettum mobile zice ca in orice masinarie bagi cacat cacat scoti.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

