Mă cheamă M.

Bună, eu sunt M. Personajul principal al acestei cărţi, care se lansează miercuri.

lansare

Nemerovschi e unul dintre puţinii autori ale căror texte îmi lunecă în gură natural, spontan, fără hârtoape şi fără sforţări, de parcă m-aş fi născut spunându-le. Îmi e atât de uşor să-i fiu actor, instrumentul perfect pentru fiinţa asta plăsmuită de mintea ei. Că M. al ei e băiat şi eu sunt fată, că el e bădăran, iar eu o finuţă, că el e un anarhist suprem, iar eu… eu cam acelaşi lucru? Pe scurt, eu sunt M. Şi sunt produsul unor ani de alcool şi sex.

3 gânduri despre „Mă cheamă M.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

