Paradoxul alcoolului

Eu, cu Nemerovschi de vorbă:

Băi, m-am prins de o chestie despre mine. Când scriu, nu bag deloc alcool. Bag doar chestii care să mă stimuleze intelectual. În schimb, când citesc sau redau un text – şi aici includ citit pe budă cu nădragii-n vine, citit sau rostit în public, whatever formă de citit – alcoolul e prietenul meu cel mai bun. Da, inclusiv pe budă. Proptesc o bere de maşina de spălat.

7 gânduri despre „Paradoxul alcoolului

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

