Some Kind of Magic

ALX_7536

Sunt multe bunăciuni de copertă a căror frumuseţe e rezultatul combinaţiei reuşite dintre un fotograf talentat, o lumină blândă şi un photoshop de mare angajament. Apoi le vezi live & unplugged şi-ţi moare definitiv şi irevocabil.

Dar femeia asta e atât de ireal de frumoasă, că, văzând-o, nu mi-a trecut prin cap un citat de Octavian Paler, ci direct unul din mine. (hăhă, sunt autoironică.)

„Ştiai că eunucii au de fapt erecţie, dar nu pot ejacula? Aşa e şi dragostea mea pentru tine, o interminabilă erecţie.”

Foto: Alex Dascălu

35 de gânduri despre „Some Kind of Magic

  1. chiar daca de multe ori nu=mi place ca esti prea vulgara, desi ai talent, desi ti-am mai zis o data ca esti vulgara si mi-ai raspuns si mai vulgar, pot sa-ti spun un lucru: la cap esti mai frumoasa decat valentina…. valentina ara un bot naspa

    • îţi răspund şi mai vulgar pentru că mă enervează ideea preconcepută a masculului prost, cum că femeia trebuie să fie serafică, diafană şi să plutească deasupra lucrurilor.

      femeia e şi ea om. asta înseamnă că şi pe ea o enervează impozitele, întreţinerea greşit calculată, vânzătorii retardaţi, şi ea are ocazional diaree, respectiv nevoia de a râgâi dacă bea bere. Pot fi ocazional serafică, dacă momentul o cere, dar nu poate să vină un pulifrici de pe net să-mi ceară să fac pe mironosiţa falsă. E destul de la mintea cocoşului?

  2. Dau si eu un punct strict personal, care probabil ca o sa enerveze pe multa lume. Am o pasiune exagerata pentru dictionare, si am descoperit pe net un dictionar de antonime foarte haios. Bagi un cuvant si-ti listeaza opusul. Am incercat cu ‘mort’. Mi-a dat ‘viu’. Nu exista stadii intermediare. Pe de alta parte siteul nu functioneaza chiar ok, pentru ca in cazul lui ‘alb’ primesti ‘negru’, desi mai exista intermediarul ‘gri’. Am incercat cu ‘fals’. Spre surpriza mea nu mi-a listat ‘vulgar’. Cu alte cuvinte opusul lui ‘fals’ nu este ‘vulgar’. Pentru ca un om sa fie sincer nu trebuie sa fie obligatoriu vulgar. Sigur ca toti avem diaree, dar ce ma diferentiaza pe mine fata de un porc e ca porcul nu-si ascunde diareea, in timp ce eu mi-o ascund. N-am defecat niciodata in public si sper ca sa fiu indeajuns de sanatos sa n-ajung in stadiul acesta. Ca orice alt animal, toti avem impulsuri, insa detinem si ratiune, posbilitatea de a ni le satapani, sau cel putin de a ni le expune intr-o maniera atenuata. Britanicii sunt recunoscuti pentru codul de comportare sociala. Un englez se poate infuria cu tot calmul sau proverbiabil, insa felul in care o face te pune doar situatie incomoda, nu insa si jignitoare. Motivul este mult mai pragmatica decat credem. Care este scopul pentru care te enervezi? Cu siguranta sa-l faci pe cel de fata sa-si recunoasca eroarea si sa-i induci sentimentul de rusine. Vulgaritatea nu numai ca nu va reusi niciodata sa faca acest lucru, dar are si un efect de bumerang. Cel jignit se va intoarce intotdeauna pentru a-si lua revansa; practic ajungi sa nu mai scapi de el. In plus vulgaritatea presupune si un fel de ingamfare, o imagine exagerata fata de sine. Cineva poate sa greseasca, ba chiar sa persiste in greseala, dar asta nu te transforma in vreun zeu atotputernic, cu drepturi depline asupra lui. Un britanic nu va face asta niciodata tocmai pentru ca s-ar cobori sub nivelul sau. Nu stiu ce metoda se poate folosi pentru cineva care persista in lucruri stupide, dar judecand la rece, vulgaritatea nu repara nimic, ba chiar strica. Pur si simplu nu-mi place sa arunc cu rahat in cineva pentru ca ma murdaresc pe maini. Asta e principalul motiv, nu ca l-as iubi pe respectivul. Pe de alta parte ar trebui sa separam vulgaritatea cu doza ridicata de agresivitate de vulgaritatea artistica (excelent articolul Cristinei Nemerovschi) si vulgaritatea naturala. Politetea englezului e in atitudine si gandire; asta nu-l impiedica sa mai scape cate un ‘fuck’ la zece minute. Insa cand iti pui poalele in cap, cand vorbesti ca la usa cortului pentru ca vrei sa-ti construiesti o imagine atunci intervine vulgaritatea pe care ar trebui s-o respingem. In plus nu cumva vorbim si aici de nesinceritate? Ce e un om vulgar altceva decat un om care joaca teatru? Cat credit de sinceritate poti acorda unui om vulgar? Cel putin asta e opinia mea, voi credeti ce doriti.

    • ca de obicei, n-ai înţeles că-i desenam omului cum că impresia lui de vulgar nu înseamnă decât „natural” pentru omul normal.

      papagalii care ştiu doar să peroreze definiţii de dicţionar nu vor înţelege niciodată sensul figurat al lucrurilor.

      nu în ultimul rând: e perfect ok să nu pricepi nimic, niciodată. dar poate ar fi o încântare şi pentru tine, şi pentru mine, să te oploşeşti pe siteuri pe care le pricepi.

  3. Ok, hai sa luam urmatoarea situatie concreta. Sa zicem ca X nu intelege un lucru, si atunci Y incepe: Futu-ti mortii tai de nerocit cu ma-ta care te-a facut si… etc.

    1. Asta este o situatie normala, pe care trebuie sa o perceapa astfel orice om normal?
    2. Oamenii care nu practica un asemenea limbaj chiar daca sunt jigniti in cea rea maniera se claseaza sau nu la oameni normali?

    • situaţia ta concretă e din nou ruptă de realitate. eu îi iau cu „futu-ţi morţii mă-tii” doar pe cei care încep ei cu futerea morţilor mei, sau pe proştii cronici, care nu doar sunt proşti, dar mai şi insistă să fie proşti moralişti şi să-mi jignească inteligenţa cu lecţii nesolicitate.

      dacă X nu înţelege un lucru şi întreabă civilizat „ce voiai să zici cu lucrul ăla”, îi explic cu răbdare. când X e şi prost, şi didactic, îşi câştigă pe drept cuvânt dreptul la muie.

  4. Ori nu am inteles eu, ori nu ai inteles tu. Aici nu e daca X isi castiga dreptul la muie, ci daca cel care i-o da nu se injoseste cumva fata de el insusi. Asta incercam sa zic. Nu faptul ca X are dreptul sa primeasca rahat intre ochi, ci faptul ca eu, aruncand rahat in el, imi spurc mainile. E ca si cum ai spune ca X merita pumni, dar daca incepi sa-i dai situatia se schimba. Atunci ajungem la taximetristul care coboara din masina cu levierul. Pentru ca in definitiv vulgaritatea cam asta inseamna: pumni dati intr-o discutie.

    Unii considera ca e ok sa dai cu rahat in cine merita, altii considera ca a da cu rahat te impute si pe tine. Poate ca in definitiv de doar o problema de optiune.

    • adriane, am tratat exhaustiv problema în postarea Campania Anti Ignorat.

      Tu-mi explici cum trebuie să ignor, să fiu demnă şi nobilă, eu îţi explic că prefer să mă simt satisfăcută sufleteşte. Sunt în acel punct al vieţii mele, când demnitatea şi nobleţea de faţadă nu mă mai interesează. Dacă-i tratezi identic pe cetăţeanul care-ţi deschide uşa şi-ţi pune haina-n cuier şi pe melteanul care se aşează el dacă vede un loc liber în tramvai, omul politicos nu va vedea rostul politeţii, iar ţărănia va trece netaxată.

      • Exemplul e excelent si am trecut printr-o faza asemanatoare fix ieri. L-am deranjat pe un marlan atingadu-i bombeul in tramvai. Omul a inceput sa ma injure ca la usa cortului. L-am lasat sa se calmeze, timp in care l-am studiat putin, sa-i dibuiesc surubul ala care-l face sa crape. Orice om are un punct slab, pe care de obicei il ascunde cu dibacie; in cazul meu nu se punea problema de dibacie, tipul era construit rudimentar. Am inceput sa discut in sotto-voce cu amicul care care calatoream. In cinci minute cetatenii erau pe jos de ras si idiotul se apropia de puntcul de fierbere. Daca insa i-as fi raspuns cu aceeasi moneda, cu injuraturi de mama la injuraturile lui de mama, rezultatul ar fi fost nul. Lumea ar fi avut impresia a doi idioti care-si pun poalele-n cap in public. Oricum, omul a dat in clocot si am avut noroc ca masa de oameni l-a impins mai spre usa, altfel coboram din masina cu botul plin de sange. Nu m-am putut abtine insa sa nu i-o servesc, insa nu in maniera in care mi-o servea el. Cred ca aici e problema, ce metode folosesti sa amendezi prostia.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

