Romtelecom şi românismele sale sinistre

Acu câteva zile mă sună o donşoară cu voce  plăcută, învăluitoare.

-Aş dori să vă informez că, dat fiind că aveţi telefonie fixă şi Internet de la noi, vrem să vă oferim cablu tv gratuit.

-Dar…? (îmi e foarte clar că nici o gratuitate nu vine în viaţă fără o pretenţie pe de altă parte.)

-Dar nimic. Vă dăm cablu gratuit ca un fel de bonus la abonamentele pe care deja le aveţi.

Şi vin băieţii. Instalează. Apoi scot contractul. Şi-l citesc. Şi văd că abonamentul de telefonie e tarifat acum aproape dublu. Şi-i sun furibundă pe ăia de la sediu.

-De ce biiiip biiiip nu vă învaţă să comunicaţi??  Varianta corectă nu e să dezinformezi prostul, să creadă că are o gratuitate şi apoi să-i bagi o factură dublă sub nas. Varianta corectă e să-i spui din prima: dacă treceţi la planul tarifar cutare, aveţi tv gratis. Şi aşa, omul nu se  simte tratat ca un retardat căruia-i curg bale din gură, ci ca un om informat care ia o decizie.

MUIE ROMTELECOM. MUIE ROMÂNISMELOR DE GENUL „TE ADEMENESC CU O GRATUITATE ŞI-ŢI DAU ŢEAPĂ”! Când, dacă puneai problema corect de la început, lucrurile puteau fi atât de simple.

23 de gânduri despre „Romtelecom şi românismele sale sinistre

  1. În iunie m-au sunat de la Brașov (acolo este centrul lor de futuți, call-center, scriu ei), că voi vorbi dublu pe bani mai puțini, iar debitul (de internet să explodeze). Mi-au trimis contractul pe e-mail, nu l-am citit că eram aglomerat, dar insistau și la telefon. Atunci m-am supărat eu și n-am mai răspuns deloc (vedeam prefixul de Brașov).

    Acum o lună, în urma unor probleme de întrerupere m-am dus la Romtelecom, acolo o doamnă mi-a explicat că cei de la Brașov fac bani în locul lor și vânează tot felul de fraieri, dacă semnam contractul abonamentul mi-ar fi crescut cu 6 euro la același trafic bineînțeles, că doar nu vorbeam dublu peste noapte, atunci am înțeles unde era mai ieftin!

    • Să nu uităm că tratăm cu instituții, care puțin de pasă de consumator. Instituții fie ele de stat sau private. Trăim în secolul în care merită să nu te speli pe dinți niciodată, asta pentru că atunci când unul vrea să-ți dea muie să fie îngrozit de ce rău îți pute gura.

      • Ba să uităm. Tratăm cu firme, care, dacă nu te tratează corect, te pierd de client. Vine RDS din urmă cu o atitudine customer-oriented şi cu campanii clare şi îi lasă-n pula goală mintenaş.

        • uite ce comentariu off-topic am primit
          ” Anonim spunea…

          Intrebari:

          1.Unde esti tu, Protectia Consumatorului?

          2. Don’sorica Avram Lucia mi-a zis azi ca am de ales: ori Digi Film pe post de decodor digital contra a 3lei/luna sau doar decodor digital pentru 5 lei/luna.

          3. Mai stie cineva ce platim pe abonamente la Firma RCS&RDS si poate sa-mi spuna si mie?

          4. Este posibil sa suni la firma RCS&RDS si timp de 4 ore toti consultantii sa fie ocupati?

          5. Este posibil sa scrii pe pagina de net a firmei si sa dispara totul datorita unei erori de comunicatie?

          6.mai sunt si altele care m-au enervat, dar nu mai am vlaga…

          9 octombrie 2012, 16:08”

          acest comentariu mi-a parvenit cred că din disperare!

  2. Pe mine m-au sunat de la Vodafone si m-au intrebat daca vreau sa platesc mai putin. Le-am zis ok, sunt dispus. Tot ce aveam de facut era sa-mi dau acordul telefonic. Si minunea s-a petrecut, adica mi-as scazut abonamentul cu aproape un euro. Numai ca fara sa stiu m-am trezit pe un internet gratuit – adica pana la o anumita limita – si eu am un Nokia din ala puchinos din vremea WWI (World War I), cu ecran cat unghia. Se asteptau probabil sa ma dau cu barca pe net si surplusul sa intre in conturile lor. Am tipat la ei ca era bine sa ma informeze inainte de inainte de a-mi baga net. M-au intrebat:
    -Pai v-am dat net gratuit. Va deranjeaza?
    -Da, ma deranjeaza. Ma deranjeaza ca n-am fost informat mai intai.
    Ce sa mai zici… asa-i pe la noi.

  3. Vai de capul meu si cu RDS-ul…Ce-am tras cu ei, ca a trebuit sa ajung pana la OPC si cu decizia OPC in mana tot am umblat de 3 ori pe la ei la sediu sa-mi anulez abonamentul de net+tv. Aveam, la locuinta X, net si TV de la ei. Buuun. Apoi m-am mutat. I-am intrebat in mod special inca de cand am incheiat primul contract si apoi si cand m-am mutat daca exista vreo problema sa-mi portez abonamentul, au zis nuuuuuu. Apoi, cand am aflat unde ma mut, i-am intrebat concret la adresa respectiva daca se poate porta. Au zis daaaaa, sigur, nicio problema. Au venit, intr-adevar, au instalat net-ul, pentru TV a trebuit sa astept timp de multe saptamani si o gramada de telefoane si vizite la sediu sa vina doi tilici, sa mosmondeasca ceva pe casa si apoi sa ma anunte senin ca nu se poate sa mi-l instaleze, ca nu au stalpi. Net puteau, TV – nu! Facturile au continuat insa sa vina pentru amandoua, fara nicio problema. Iar bomboana de pe coliva: Tilica nr 1 spune conspirativ „N-ati fi avut nici internet, daca nu luam banda de la unu’ cu firma de sus!” – acel unu’ cu firma e unchiul nostru de deasupra, care plateste de-l usuca sa-i imparta banda cu altii, care platesc si ei acelasi serviciu :D.
    Pana la urma, OPC-ul i-a determinat sa-mi dea banii inapoi pe TV, dar a trebuit sa mai astept cateva luni sa-mi reziliez abonamentul, ca vezi-doamne, se reactualizase perioada de contract, chiar daca eu as fi putut obtine din alta parte serviciul complet internet+TV (nu vroiam sa ma mai complic doar cu tv-ul)…Deci cred ca nu se tem atat de tare cei de la Romtelecom de vanjoasa concurenta…

    • sugi pula! suspectez ca initial ti-ai tras abonament full la oferta minus x% cu conditia sa stai la ei vreo 2 ani. banuiesc ca in interiorul perioadei ti s-a sculat de mutat pe strada Dracu cum intri din Praznic pe dreapta unde nu-s drumuri, unde nici iarba nu creste, unde nici ploaia nu ploua, unde pula conducte de RDS. ca vreo vaca proasta de rrumanca de la ghiseu habar n-avea cat e de proasta, e alta treaba. ca cireada de boi rrumani au frecat-o pe casa n ore ca sa realizeze ca n-au sarma, iarasi bozgoru de la RDS nu-i vinovat.
      deci 2 ani ai semnat, 2 ani sa platesti!

      altfel imi trag si eu smechera un abonament de 50 iepuroi/luna Orange cu iphone5 inclus de taranca proasta rrumanca cocalara pe 2 ani, si dupe 1 luna ma mut undeva unde nu-i semnal neam, si ma duc la OPC sa-mi ramana iphonu5 ca scarbele de la Orange nu baga stalp d-ala mare de tot cu luminitza de avion in varf ca sa jmekera de mine semnal.

      • Stii ce spune americanu’ (ca de romani vad ca nu iti place) despre ceea ce faci tu aici? Spune ca assumptions make an ass out of you and me. Stiu ca va fi greu de priceput, dar o poti chema pe tanti aia draguta in halat alb care se ocupa de astia ca tine cand ii apuca pandaliile si o poti ruga sa-ti explice ea. Si sa-ti mai dea un diazepam in plus in seara asta, ca te chinuie astenia de toamna. N-are rost sa reiau ce-am scris mai sus pentru-o baba surda, asa ca happy trolling in continuare si te salut din mers! 😀

      • Trec de primul paragraf. Partea faină la Orange (indiferent de iphone) e că nu prea interesează pe nimeni unde stai tu. Adică poți locui pe vapor, în mijlocul oceanului, dar când ajungi în port vorbești la telefon. De toți iepuroii.
        Pare-se că unii, care nu fac altceva decât să înjure (cu pula lor sau a altora, generic vorbind) pe www-ul ăsta, îs ăi mai elevați. Nu-mi dau seama la tine cum e.

        P.S. Nu iau apărarea nimănui, dar parcă îmi e simpatică Răcușoara după ce a povestit ea (aproape cu interjecții) pățania ei.

  4. Parerea mea e ca, in general, romanul a ajuns fraierul tuturor.
    Totusi, cand am avut probleme cu o banca, o reclamatie la Protectia Consumatorului si la Politia Economica a fost suficienta pentru a rezolva situatia.
    Chestia e ca trebuie sa suflam si in iaurt. Si cine stie unde mai trebuie sa suflam! :).

  5. scuza-ma Lorena, dar daca tu i-ai crezut pe cuvant pe cei de la Romtelecom (condusi de greci, da) si nu ti-ai ascultat instinctul si bunul simt propriu, si anume ca nimic nu e gratis pe lumea asta, o cam meriti! Pur si simplu trebuia sa le-o tai de la bun inceput – ‘nimic nu e gratis, asa ca lasati-ma!” si inchideai. Si eu am patit ceva asemanator, si am refuzat din start (Nu, multumesc, nu ma intereseaza -am spus, mirosind capcana). Hai te pup. PS – data viitoare – greci – ai fugit!

  6. Trebuia sa citesti contractul cand ti-a instalat cablu, macar anexa cu preturi. Nu-l semnai si aia era.
    Lucrez in stransa legatura cu RTC si stiu cate magarii se fac, mai ales la oferta asta a lor de cablu gratuit.

  7. Aveau ei o reclama jenibila de sarbatori (ceva stil colinde). Am gasit undeva blueprintul:
    Colindul Romtelecom
    N-am venit sa va uram
    Rom-romtelecom
    Am venit sa decablam
    Rom-romtelecom
    Ca boierii n-au platit
    Rom-romtelecom
    Tare rau ne-am sucarit
    Rom-romtelecom
    Cablu n-o sa mai aveti
    Rom-romtelecom
    Uitati-va pe pereti
    Rom-romtelecom
    Nici pe telefon apeluri
    Rom-romtelecom
    Strigati-va de pe dealuri
    Rom-romtelecom
    Nici internet sau servicii
    Rom-romtelecom
    Mouse-ul poti sa-l dai pisicii
    Rom-romtelecom

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

