Termopane şi romane

Mi se reabilitează blocul. Toţi primim termopane gratis. Şi azi, echipa de muncitori mi-a transformat casa în şantier. Sunt toată numai moloz, cioburi şi termopane virgine.

Dimineaţa asta, pe când adunam eu căcaturi de pe balcon, să las loc de spart, trece unul dintre muncitori să mă ajute şi vede un volum din Mizerabilii pe măsuţă. Îl ia, se uită lung la el. Apoi:

-Victor Hugo? Nu vi se pare totuşi cam tezist pentru secolul ăsta?

 

 

18 gânduri despre „Termopane şi romane

  1. N-am fire de păr de câte ori am zis că găozetarii de tip antene şi realitatea să treacă să pună termopane în loc să mănânce căcaţii lui Vântu şi Felix.
    Din păcate, se pare că au trecut la pus termopane taman gazetarii normali, iar ăilalţi au rămas la hidrant. .

  2. Din pacate, si reciproca e valabila…Stateam de vorba cu un profesor de desen, si aduc vorba de Toulouse-Lautrec. Tipul ma intreaba cat a fost scorul, ca a adormit la pauza…Totally losing faith in human race X_X

  3. am citit ce scrie mai jos de About Lorena Lupu…
    ma prapadesc de ras de ceva vreme si abia reusesc sa scriu… reusesc totusi sa te felicit pentru motto… am sa il „copiez” si eu… foarte tare :))

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

