Too Long to Trailer,Too Short to Dynasty

 

(N-am şters creditele din calicenia aia tipică oamenilor meschini, care vor să-şi bage toată gloria în traistă, ci pentru că oamenii au decis să rămână neconsemnaţi. Societatea geniilor secrete şi generoase. OK, whatever you wish.)

13 gânduri despre „Too Long to Trailer,Too Short to Dynasty

  1. Comentez aici, tardiv şi ca postare (aia din 10 nov) şi ca ani: nici nu vreau să mă gândesc ce-am fi făcut noi din şcoala aia dacă am fi fost colegi de clasă.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

