Plăcerea mea cea mai mare

E când se adună patru rataţi să mă înjure pe net. Aceiaşi patru rataţi care mă înjură dintotdeauna. Patru rataţi cărora eu le dau un rost în viaţă. Dacă n-aş fi eu, ar muri în spasme, că veninul li s-ar întoarce înapoi în ficat şi l-ar pulveriza în câteva secunde. Rataţii dau şi link la blogul meu, ca să văd trackback şi să mă impresionez că mă înjură.

Iar pe linkul ăla se scurg firav 5 views. Deci, patru rataţi şi un cititor. Ahahahaha. Aş face aici o glumă despre impotenţă, dar e prea obvious.

39 de gânduri despre „Plăcerea mea cea mai mare

    • nu, vită proastă. injuria retardată nu se califică drept adevăr, aşa cum tu nu te califici drept fiinţă umană, chiar dacă buletinul şi posesia de tastatură ar indica greşit că ba da.

      sau tu erai ăla, al cincilea? dacă da, marş înapoi la târlani şi linge-i în cur în continuare.

      • Poti detalia ? De ce sunt „vita proasta” si nu ma calific ca fiinta umana ? Compara limbajul meu cu al tau. (sa nu mai vorbim ca succesiunea „nu, vită proastă. injuria retardată nu se califică drept adevăr” are multa logica, injuria ta o fi neretarda, pesemne, si cu ea dovedesti exact ce spui) Eu imi asum ce spun, tu nu. Tu doar injuri si joci necinstit, lasi la vedere numai ce iti convine. De ce nu ai lasat comentariul meu initial, era si corect si civilizat.
        Repet, ti-e frica sa nu se vada ca minti, ca „cei patru” de fapt nu-s deloc obsedati de tine cum iti place sa crezi. Si sa nu se vada ca, desi ii numesti in fel si chip, au o cu totul alta calificare culturala decat a ta.
        Zic sa nu te enervezi, sa incerci sa fii obiectiva.

        • pentru că aprobi de zor, „civilizat”, patru maimuţe? dooh. du-te înapoi pe tarlaua cu proşti şi aprobă-i de zor acolo.

          apoi: „eu îmi asum o injurie neretardă pe care o semnez make, tu nu-ţi asumi o injurie neretardă pe care o semnezi cu nume prenume”. mă opresc aici. aptitudinea ta de a judeca calificări culturale e mai mult decât dovedită.

          şi da, e simplu să califici o obsesie. numeri numărul total de postări, numeri numărul de postări dedicate mie şi calculezi procentul. din nou, dooh.

          şi acum, te somez: cară-te înapoi la retardaţi, please. departe de mine să stric armonia calificării culturale nule.

        • ah, şi să nu uit: ai ban. pentru că presupun că tu ai tone de muie de cerşit pe aici, ca tot retardul care crede că, dacă spurcă şi defăimează, e interesant, iar eu n-am nici timp, nici chef. du-te şi linge-te-n cur cu „calificaţii tăi culturali”.

  1. pai pula mea, inchide comentariile si lasa-ne-n cacat sa vorbim cu monitoru’. ca daca nu stiu cine si ce a scris e egal cu pulampizda. da’ te cred pe cuvant, aia-s niste ratati care ar muri in spasme fara tine. bun asa.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

