Hawk-Eye

Am o voinţă de acid. Şi nu mă refer la LSD, deşi e adevărat că uneori dorinţele mele dau stări de high altora. Dar am o voinţă de fier legată de varii lucruri, iar când îmi doresc ceva, uneori se întâmplă miracole.

Când eram copil, aveam un caz de miopie severă. Asta se suprapunea peste un caz de urâţenie severă, şi, combinate cu drăgălăşenia mea caracteristică (a se citi trolant), ieşea o formă oarecare de The Devil Wears School Uniform. Vedeţi imaginea:

Cine din ultimul rând are dioptrii gen curu-borcanului şi rânjeşte a trollface de prostia ălora care cântă că „trei culooori cunooosc pe lume”, numărând în sine „roşu, galben, albastru, verde, SUGEŢI-O!”? Desigur, eu. Pă bune, imnul de atunci, pentru cititorii mei de 20 de ani, începea cu o inepţie de reduşi mintal, pe care eu o sesizam încă de la 7 ani.

 

Buuun. Printr-a patra, m-am îndrăgostit şi am decis să umanizez the trollface. Şi, pentru că ochelarii erau principalul factor de hidoşenie, i-am aruncat în colţ şi am decis: „EU O SĂ VĂD!” N-am mai purtat ochelari, lentile, nimic.

Ieri, control de sănătate la firmă. Test oftalmologic. Frăţică, desluşeam şi ultimul rând, cu o acurateţe uimitoare. Vedere de aproape perfectă, vedere de departe perfectă.

-Aveţi ochi de vultur, domnişoară.

Deci, sau voinţa unui om poate în mod real modifica Universul, sau există Dumnezeu şi împlineşte dorinţe.

A dvs.,

Hawk-Eye.

 

7 gânduri despre „Hawk-Eye

  1. Dacă te referi la verghele de pe stemă să ştii că nu se pune că ie puţun. Dacă mai vrei tu o culoare fundamentală să se facă 4, iar nu se pune că alea ie toate trei, exact cele cântate de năpârstocii de colegi. Beleşte ochii Loreno, că de aia ţi-a luat dumnezău dioptrii! 😛

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

