Dona Juana y Amigos

Iaca facebook-ul eventului.

De la voi aş dori, dacă vreţi şi voi:

-o modalitate de invitare a frenzilor fără să stai să bifezi 5.000 ca vaca.

-„join”, obviously. 😀

-eventual (şi ştiu, mă întind) să aplicaţi şi voi modalitatea de invitare, dacă tot o ştiţi.

Thank you very much şi promit că ne vom distra.

17 gânduri despre „Dona Juana y Amigos

  1. vaaaai, nu-i cazul sa-ti faci probleme ca intinzi coarda in cazul meu, mie totdeauna mia placut sa ajut lumea din draga inima cu placere ca sunt saritoare de felul meu deci: eu am avut un iubit inginer la un moment dat (paranteza [at]nea: sa nu fi gelos, ingineru respectiv o avea mica si limba aspra ca glaspapiru) deci ingineru ala ma invatat sa fiu metodica si so iau sistematic deci 20 nov. cade intro marti deci marti! marti, se stie, e zi de paranghelie tiganeasca deci bingo! deci lucrurile de lansare trebuiesc facute in asa fel incat sa alipesti dibaci chestia tiganeasca deci sa faci un apel viral pe net de felu „aorde mancameati, eu lorenalupu bag carte in popor pe 20 si cine citeste asta si nu da mai departe zvon si nu participa la paranghelie si numi cumpara cartea si nu consuma de x lei in carciuma clubpanic-excontrol, sa fie futut de sectorul5, masa sa moara in cancer, tasu calcat de metrou”

  2. Păi spune că vine Poetrip şi gata. Şi Manole, şi restul.

    Deniso, inginerul te-a păcălit. Joi e duminica. Orientează-te spre oameni mai fini, uită-l pe ăla, cacu-s-ar câini-n gura lui.

  3. E adorabil modul în care aveţi impresia că-mi curg bale din gură de retardată ce sunt. Dar nu asta era ideea. Ideea era de tehnicalitate prin care să dau invite tuturor, să nu urle vreunii că nu i-am tratat cu atenţie.

    • Sper că nu mă incluzi între cei care te consideră cu bale. Ce am spus era că îmi plac mult ăia şi ăla. Vorbisem în numele meu, sensul era spune-mi că vin ăia că las orice deoparte.

      • ok. ideea era că ştiu şi singură să-i pun în valoare pe cei care mă susţin într-un proiect, întrebam strict o chestie tehnică: cum şmechereşti facebucele să bifezi 5000 de nume fără să stai să dai clickuri.

        • Tehnicalitatea a trecut pe lângă mine ca glonţul pe lângă bursuc. Sunt vergin în Facebook, aşa că nici n-am sesizat-o.
          Acest comentariu are rolul să te informeze să nu contezi pe mine în de-ale facekoocului.

  4. felicitari pentru carte, lorena. iti urez ceva demn de vointa ta de fier: un contract de ecranizare cu d-l mungiu si o nominalizare, cel putin, la palme d’or, cu tine in rolul principal.

    • mulţumesc de urare, dar nu vreau să pară ca şi cum asta aş fi urmărit când l-am rugat să-mi scrie prefaţa. pe bune.

      apoi, să nu uităm că toată lumea e vitează, luptătoare ninja şi cu pulă de terente din tastatură. eu nu cred că am dezinhibarea fizică necesară unui rol principal într-un film erotic.

  5. inteleg ca 5000 de invitatii faisbucesti e munca dracului de chinez sclav pe plantatie.
    💡 bagi contract cu un stapan de sclavi chinezi pe plantatie cum ca tu te declari in direct si la ora de varf lasata gravida de nenorocitul ala de Basescu care tea abandonat iar Felix isi pune sclavii sa dea invitatii la 5000 de feisbucisti bob cu bob.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

