Şi poziţia editurii în chestiune

12 gânduri despre „Şi poziţia editurii în chestiune

  1. Mi-as dori sa vin si eu la lansare, doar ca n-are cine sa ma invite sa ma insoteasca. Ca eu singura nu vin ca toti golanii sa ma intrebe daca ma fut.

      • adica vrei sa spui ca daca de pilda [at]nea m-ar invita ca i-ar face placere sa petrecem impreuna cateva momente de cultura as ramane nefututa?

        • Dacă păstrezi muclesul absolut pe blogosferă, te invit. Îţi garantez cu capul că vei rămâne nefutută.

        • Daca ma inviti si-o sa ma simt bine, in sensul ca la prima intalnire o sa-mi dai cado ceva scump si c-o sa mergem dupa cultura la un restaurant scump de fite unde o sa-mi cumperi toate poftele si o sa ma aduci acasa cu un taxi mercedes de 3,5 roni/km, promit ca n-o sa umplu blogosfera cu [at]neax o are mica.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

