Cugetare Paler-like 2

Cea mai amuzantă parte a targetării este când tu ţinteşti profesionist, cu arme de ultimă generaţie, o anume categorie de consumator şi te trezeşti că au „lipici” la tine exact categoriile către care îndreptaseşi alte părţi ale corpului.

 

Octaviana Paleriţa.

2 gânduri despre „Cugetare Paler-like 2

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s