De ce iubim Herg Beneţii

-Alo, Lorena. Alex sunt. Am primit şi citit decupajul tău pentru trailerul „Dona Juana”. Miercuri la ce oră îţi convine să ne vedem cu echipa, să stabilim detaliile filmării?

DECI, AŞA DA!! DA. DAAAA. Asta am căutat toată viaţa şi n-am ştiut. ASI SE BAILA EL TANGO, după cum spuneau înţelepţii.

7 gânduri despre „De ce iubim Herg Beneţii

  1. Toi, tu es devenu insuportable. et ennuiante, avec toutes tes lamentations et ta vantardise.
    Tu ecris rien d’interessant, rien ques des miseres qui refletent ton ame ou des choses que les autres devraient dire sur toi.
    Si tu es censee, tu devrai effacer ce commentaire. Sinon, ca veut dire que tu ne comprends rien. Tu tomberai malade avec cette attitude. Des graves maladies les attendent ceux qui sont si inconscienmment haineux.

    • ce penibilă eşti, tanti. păi ce scrie pe acest blog, în morţii mă-tii de vacă retardată? Lorena Lupu’s blog. Deci, blogul e despre ce mi se întâmplă mie. Dacă te interesează, stai, dacă nu, marş în pula mea.

        • Încă o dată, vită. Insişti că nu mă placi, dar stai călare pe gâtul meu să mă pisălogeşti, în loc să-ţi găseşti ceva util de lucru cu viaţa ta. Cât despre prietenii mei: eu îi suport aşa cum sunt: graşi, lenţi, întârziaţi, isterici, fiecare cum o fi. Iar ei mă suportă aşa cum sunt eu: dând mui pisălogilor penibili ca tine care de vite retardate ce sunt, cred că se califică să dea lecţii nesolicitate. sau dacă nu mă suportă, au opţiunea să dispară. şi totuşi, nu dispar. OARE DE CE, VITĂ SINISTRĂ?

  2. baga-i si ceva de ma-sa aia curva si de taxo ala betivu’, dans les gorges de sa mere, ca e blogu tau, iti permiti!
    mai ales ca are dreptate, da-o-n les morts de sa mere!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

