Uneori, teoretizez amuzant

În fond, ar fi extrem de simplu să existe Proza Perfectă, iar toate chestiile care se abat de la ea să fie automat greşeli. dar nu e. Sunt moduri şi moduri de a spune poveşti. 

 

Eu, unui prieten.

13 gânduri despre „Uneori, teoretizez amuzant

  1. Chiar a ieșit bine, deloc amuzant chiar principial.
    În mintea mea -abuzată de media, nu există cuvinte perfecte, ci doar forme, pe care cuvintele nu reușesc să le redea întocmai. De aceea la o femeie care arată ca o „butelcă” îi spunem grasă, când ar trebui să-i spunem „butelcuță”, iar alții, chiar politicoși, îi spun „grăsuță”.

  2. Eu nu teoretizez, eu sînt deosebit de practică:

    În fond, ar fi extrem de simplu să existe Pula Perfectă, iar toate chestiile care se abat de la ea să fie automat greşeli. dar nu e. Sunt moduri şi moduri de a spune poveşti. Treci la limbi!

    Eu, futacilor cu ele mici.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

