Retardaţii se culcă-n frac şi ies pe stradă-n pijama

Dacă nu erau doi boi care m-ar fi enervat pe aceeaşi temă, n-aş fi scris acest post. Dar, când doi te ceartă că eşti beat, iar tu erai doar somnoros, e rost să împarţi un camion de mui  şi să trezeşti puţin lumea la realitate.

Ieri, un cretin îmi strica duminica pe Facebook, răcnind că la ultima mea postare n-am adus statistici, grafice şi charturi să-mi susţină spusele. La un text care era, evident pentru întregul univers, un pamflet legat de alarmismul fake şi age-discriminating al unui alt text, şi la modul în care această discriminare de vârstă ar putea adânci generation gap. Pentru că părintele se poartă mult prea des ca un despot absolut care uită că, într-o bună zi, el va depinde de copil şi riscul e mare ca atunci să culeagă ce a semănat.

Buuun. Deci un bou voia statistici şi charts. La o postare pe blog. Una gratis, pe care o scriu de entertainment.

La nici jumătate de oră, îmi dă altcineva link aici. Unde altă vită încălţată se văicărea căcum îmi permit eu să mă amuz pe marginea unei ştiri protv fără să declanşez ditamai investigaţia. Şi compara blog postul meu amuzat cu un text deontolog de la jobul meu precedent.

Păi futu-vă-n gât de retardaţi,  care nu ştiţi să faceţi diferenţa între job plătit şi distracţie în timpul liber. Ia duceţi-vă voi, vite proaste, la prietenul vostru stomatolog şi rugaţi-l să vă extragă o măsea la masa din berărie. Ia mergeţi voi la muncă în pijama şi la culcare în frac, vite sinistre. Voi sunteţi acelaşi prost care hărţuiţi actorul, în autobuz: „Moşule, joacă-ne şi nouă ceva”, de parcă la electricianul  întâlnit în autobuz v-aţi permite să vă duceţi cu tabloul electric în braţe, retardaţii siniştri ai morţilor mamelor voastre!

Şi nu în ultimul rând, vite proaste. Vreţi informaţie argumentată, charturi şi investigaţie pe un subiect? OK. E meseria mea şi mă descurc. Pot  face blog cu abonament, pe bani, iar cotizaţiile voastre să facă să merite deranjul. Dar care mai bagă blabla-ul deontologiei la blogul meu pe care-l citeşte moca, şi care e exact ce e, amuzament de timp liber, o să-şi ia foarte, foarte multă  muie. Nu vei beneficia tu, mocagiul odios,  gratis de munca mea de jurnalist decât:

a) dacă cineva plăteşte pentru asta şi n-are o problemă să vezi şi tu, prostul profitor

b) dacă e o cauză pe care o simt eu aproape de corason şi vreau să mă implic.

În rest, mă distrez. Când e pe banii mei, taci în morţii mă-tii de prost.

8 gânduri despre „Retardaţii se culcă-n frac şi ies pe stradă-n pijama

  1. 🙂 Nu-i inteleg pe cei care vor statistici pentru orice parere emisa. N-as avea incredere in statistici nici sa ma pici cu ceara (raportez tot felul de rahaturi la INS si stiu cum si ce transmit :D). Iar Criticul Foto e doar un labagiu trist – nu vreau scuze pt limbaj…

  2. Din 5 in 5 articole ai aceeasi juma’ ( prima ) de text. X a cerut, X si-a dat cu parerea, X mi-a facut avansuri fara sa-mi controleze calendaru’ menstrual.

    Te transformi intr-un A lister..incet..incet.

  3. Într-un ziar foarte serios, englezesc, na, am citit ce spunea un tip inteligent: Resping din principiu orice concluzie care se bazează pe o statistică şi care este adoptată de orice autoritate guvernamentală.

    • păi da. ce scrie pe frontispiciul blogului meu? „Institutul Naţional de Statistică” sau „Culcă-te, Gheorghe, Culcă-te, Ioane!”?

      e ca şi cum m-aş duce eu la pâine să cumpăr piepteni.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

