Salată de dormit

Avem parteneriate cu Eisberg, de aceea, ocazional, ne mai vine plocon la redacţie câte un lădoi de salate.

Ultima oară, ne-a venit o salată numită Misticanza. Ce tare, zic eu, cobor până la Mega să-mi iau roşii cherry şi telemea light, pe care o căsăpesc într-un castron, arunc peste ea roşiile cherry şi salata. Şi bag cu poftă.

Peste cam un sfert de oră, îmi simt pleoapele grele. Încerc să mă concentrez la ce scriam, nu pot. Mă întind puţin pe canapeaua redacţiei şi, în nici 10 minute, mă scufund într-un somn de categorie grea. Eu, care-s colerică şi dorm mereu cu o bombă pe ovare. Mă trezeşte cineva la 17 şi ceva: „Lorena, ai murit sau ceva?” Râdem, glumim, beau o cafea, etc.

Ajung acasă în seara aia, pe la 20.00 Îmi fac o salată din acelaşi sortiment, de data asta cu porumb, ardei gras şi o conservă de ton. Yummy. Şi cam în sfert de oră, îmi simt pleoapele grele. Nici măcar nu încerc să mă concentrez, zic doar că mă cuibăresc pe canapea lângă motan… şi pic într-un colaps total, o noapte neagră asemenea uitării celei oarbe, din care mă trezesc la 4:55.

Şi deduc eu că simptomele erau de la salată, mă uit pe lista de ingrediente:

Acuma, ştiu că frunzele de valeriană n-au decât a mia parte din impactul de K. O. al rădăcinei de valeriană. Ştiu că mulţi le bagă în salate. Dar, dacă mă duc la Lidl să iau valeriană frunze, ştiu la ce mă expun. Dacă tu bagi valeriană în salata ta gata preparată, nu e ar fi oare cazul să scrii pe pungă, undeva vizibil: „Poate cauza somnolenţă sau mânat jirul la porci hardcore. Don’t Eisberg and drive?” ? Zic şi eu.

12 gânduri despre „Salată de dormit

  1. eu iau seara un mood stabilizer si am reusit sa dorm ca un porc. ma scoala maica-mea dimineata sa imi dea antidepresivele, le iau si adorm la loc. mai demult (inainte sa merg la doctorul asta) il luam pe lord valium.

    • ce vorbeşti, mă? e ok să glumeşti cu (aproape tot) ce vrei tu, dar glumele legate de pisica mea se răsplătesc cu muie betonată şi ramificată. pentru că eu ţin la pisica mea.

      ştiu, oamenii care n-au animale nu ştiu cum e. dar e ca şi cum eu ţi-aş zice în glumă să-i dai cianură bunică-tii, să vezi cum face. presupunând c-o iubeşti, desigur.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

