Hălău, fă, treci la recepţie!

Din poşta nespus de amuzantă a redacţiei.

Subject: eveniment
From: „Bleotu Macrina”
Date: Wed, October 3, 2012 10:28 am
To: „lorena.lupu@tabu.ro”
Priority: Normal
Options: View Full Header | View Printable Version | Download this as a file

Ma numesc Bleotu Macrina si desi umaresc site si facebook TABU nu am gasit
evenimentul din luna octombrie la care as dori sa paricip,pe care mi-ati spus ca il
organizati(in septembrie am vorbit in holul revistei TABU cu dvs).
Va dau si mobilul meu ––– si va rog frumos sa ma anuntati de eveniment.
Va rog sa-mi raspundeti la mesaj.
Multumesc!

–––––––-

Subject: Re: eveniment
From: lorena.lupu@tabu.ro
Date: Wed, October 3, 2012 10:39 am
To: „Bleotu Macrina”
Priority: Normal
Options: View Full Header | View Printable Version | Download this as a file

Imi cer scuze, dar eu vorbesc cu teribil de multa lume pe holul revistei
noastre. Nu e ceea ce s-ar putea numi un loc foarte privat. Si particip la
extrem de multe evenimente. E parte a jobului la o revista glossy. Poate
imi dati detalii mai specifice atat despre dvs., cat si despre eveniment,
sa inteleg si eu la ce va referiti.

O zi buna.

––––––

Previous | Next Forward | Forward as Attachment | Reply | Reply All
Subject: Re: eveniment
From: „Bleotu Macrina”
Date: Wed, October 3, 2012 11:09 am
To: „lorena.lupu@tabu.ro”
Priority: Normal
Options: View Full Header | View Printable Version | Download this as a file

La inceputul lunii septembrie am ridicat un premiu de la revista Bucataria pentru
toti si eu v-am chemat la receptie, din birou si eu v-am rugat sa ma anuntati cand
organizati evenimente pentru cititori tevistei TABU ,sa particip si eu. Mi-ati
spus ca organizati un eveniment in octombrie pentru cititori TABU.Despre mine va
spun ca sunt inginera si sunt interesata de nutritie,sanatate,frumusete si o femeie
matura.
PS Am urmarit site-ul si facebook revistei ,pentru ca ati spus ca publicati
evenimentul ,sa ma inscriu.Eu nu l-am gasit,
La ce fereastra il publicati.?
Multumesc

––––––––-

Subject: Re: eveniment
From: lorena.lupu@tabu.ro
Date: Wed, October 3, 2012 1:37 pm
To: „Bleotu Macrina”
Priority: Normal
Options: View Full Header | View Printable Version | Download this as a file

Pe mine m-ati chemat din birou la receptie? Pe mine, Lorena Lupu? Sincer,
nu tin minte sa ma fi chemat vreun cititor la receptie, din birou. Mai
ales ca nu sunt omul care sa poata fi chemat asa, la comanda, de oricine.
Mai mult ca sigur, ma confundati – ceea ce explica tonul atat de sigur de
sine pe care-l folositi si nedumerirea mea totala. Eu am presupus ca va
referiti la vreo intalnire intamplatoare pe hol.

Daca n-am anuntat nici un eveniment pana acum, e pentru ca nu a fost pus
la punct pana in cele mai mici detalii, drept care, nu am avut ce anunta.
Urmariti in continuare site-ul si facebook-ul. Cu siguranta, cand vom avea
evenimente, veti afla despre ele.

Va doresc o zi buna,

Lorena Lupu.

Vreau impresiile publicului. Trolling? Or plain?

9 gânduri despre „Hălău, fă, treci la recepţie!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

