Pârâciosu’ roade osu’

LinkedIn e foarte mişto. Toată lumea are nume şi CV, ştii că stai de vorbă cu un om serios, nu cu Atenţie Seînchid Uşile, cu funcţia General Leneş Executive la Perpetual Mint Rubbing Society. Deci ştii că nu iroseşti atenţie pe un loser care îţi fute aiurea timpul preţios, pe care altminteri l-ai putea dedica făuririi altor imperii financiare. DAR:

LinkedIn e cu pâra. „Your profile was viewed yesterday five times by Pulică Frânaru”.

Apoi mie nu-mi convine să mă pârască LinkedIn lu’ Pulică Frânaru că eu îmi petrec nopţile cu o mână pe mouse, admirându-i pozele, şi cu cealaltă mă gândesc concentrat la el. Eventual, printr-un update, să şi raporteze: Amalia Nasborcănat spent 10 minutes and 44 seconds on your profile. E violare a intimităţii mele de labagiu. Serios, LinkedIn, nu se face.

De aceea îmi place mie Facebook.

6 gânduri despre „Pârâciosu’ roade osu’

  1. Buna. In setarile de la contul tau de LinkedIn, daca il folosesti in limba romana, la sectiunea Profil, ai setarea Selectați ce văd alții după ce le-ați vizitat profilul. Acolo poti sa alegi intre trei posibilitati:Numele și titlul dvs. de profil (Recomandat), Caracteristicile anonime ale profilului, cum ar fi sectorul de activitate și funcția si Veți fi complet anonim. Ultimele doua setari dezactiveaza funcționalitatea Statistici profil astfel ca nu vei avea acces la datele referitoare la cine iti viziteaza profilul. Deci, daca vei selecta ultima optiune, vizitele tale vor fi identificatea ca vizita unui Membru LinkedIn si atat.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

